Gå til innhold

Quinny freestyle til 2999,-


Sunnmøringen

Anbefalte innlegg

Er ikke det veldig billig?? Har ikke så mye peiling..

Vet dere hvor mye denne vognen egentlig koster??

Kan den anbefales??

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg tror veil. pris i Norge er 4999,- på Babyshop. Bag koster ca 1900. Men det er ofte tilbud da. Jeg har kjøpt samme vogn, bag, bilstol og stelleveske i Sverige. Det kom på 4700,-. Vognen virker kjempefin og lett. Men har ikke testet den helt ut enda da..må vente til september :) Fikk den anbefalt på Babyshop i Norge. Er også testvinner på Tv2 hjelper deg og Foreldre og barn.

Lykke til med valget!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilket bilsete er det som man kan sette rett oppi quinny freestyle? Er det fler eller bare et?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

så den på tilbud til 2999 nå jeg også. deter nok uten bagen. men det var vel ikke så dyrt? vi betalte 6500 for den med bagen også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte den på Happyland på Svinesund. Det var tilbud ut mars. Vognen kostet da uten bag 2998,- Bag 1600,- Bilsete 998,- Veske 339,- i svenske kroner! Med bra kurs kan man gjøre et bra kjøp! Bilstolen som hører til heter Maxi-cosi. Kan festes på vognen om man ønsker det.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Selv om vi fikk et bra kjøp i Sverige, så er det også bra tilbud i Norge av og til. Så akkurat at de har tilbud på Quinny vogn på Babyshop. Og bilstolen også! Greit om man bor langt fra Svinesund.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...