Gå til innhold

Arrrrrgh!


Mamsen86

Anbefalte innlegg

Jeg får jo ikke mage!! Bare så vidt man kan se det.. Jeg vil ha ordentlig gravidmage!! Mammamage!!!!!!!!!

 

Er 19 uker på vei.. Kun når jeg ligger på ryggen kan man se den lille klumpen! Ok,ok.. Så er buksene litt trange ogsånn, men jeg ser IKKE gravid ut! *SuKK*..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nei, det har ikke jeg heller gjort i uke 18-19. Men i uke 20-21 har magen plutselig poppet ut, i alle tre svangerskapene.. Magen din er helt sikkert rett rundt hjørnet;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

He, he, det kommer nok veldig snsrt, og om ikke lenge vil du lengte tilbake til en litt mindre mage... Det går sin gang dette, og du er garantert å få mage ja, selvom hvor godt det kan ses selvfølgelig varierer :-) Lykke til med veksten og alt som skal skje i ukene som kommer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den dukker nok opp tidsnok tenker jeg.

Har ikke den største magen jeg heller , men det begynner å synes nå. Er i uke 20

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Jeg er i uke 18 og har fått en del mage, ser nok gravid ut men for meg virker det bare som om jeg ser feit ut!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare vent! Den kommer nok... og det tar ikke lang tid før du savner å være foruten.... Selvfølgelig er det stas, men det er ganske sltsomt til tider også. Min har vokst veldig den siste uken (er 22 uker i dag), og jeg skal i to bryllup i løpet av våren og sliter voldsomt med kjole... arrgghhhh!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...