Gå til innhold

Guttemage eller jente mage?


Thea og Erle

Anbefalte innlegg

Er det noen som har erfaring om det har noe å si på mageformen om det er gutt eller jente? Sitter jentemagene lengre ned en guttemagene?Har noen her noen antydning til gutte eller jentemage?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det sies at tutemage med gutt og bred (sånn også over hoftene liksom) med jente. Jeg har kjempetutemage og venter gutt:)

 

Nå skal det og sies at formen har mest med mors kropp å gjøre og hvordan babyn ligger;) Er man lav (som meg) må jo denna magen vokse utover...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vannmelonmage som ikke vises bakfra har jeg hatt begge gangene. Har gutt fra før og venter gutt nå. Har nesten ikke lagt på meg noe, samme sist. Tror de som skal ha jenter, legger på seg over hofter og rumpe også og har en annerledes mage (har aldri prøvd det jeg da)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror det er en liten myte. Med min første jente, trodde alle jeg skulle få gutt. Hadde liksom en guttemage -dvs ikke noe på sidene, bare magen. Tror nok ikke det er så lett å si ut fra det...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Alle de jeg har sett med jentemager har liksom magen fordelt over et større område. Man blir bredere fra hoftene og opp til under armene. Ei venninne har en jente fra før, og venter en gutt nå. Hun er mye nettere nå, og magen er liksom mer en kul. Jeg synes det har vært lett å se på mager til nå hva det har vært, men det er klart at det kan være individuelle forskjeller avhengig av utgangspunktet.

Jeg hadde ganske lik mage sist som nå, veier et par kg mer denne gangen men formen er liksom den samme. Gutt begge gangene..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da jeg gikk med Lisa, var magen min veldig rund, og den startet liksom helt bake i ryggen. Alle sa at jeg hadde jentemage.

 

Denne gangen har jeg en Jonas i magen, og nå er den helt annerledes. Den er spissere, og jeg ser ikke gravid ut bakfra. Denne gangen har jeg fått høre at jeg har guttemage.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg hadde veldig guttemage da jeg ventet Elias. Helt rund og basketballignende mage - ikke bred eller noe ut på sidene - og jeg fikk en gutt. Føler denne gangen at magen er annerledes (er bare i uke 23) - føler en litt mer polstring ut på sidene, og har fått vite av UL at jeg venter jente denne gangen. men har mange eksempler hvor det ikke stemmer med gutte-og jentemage å =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har jentemage, og venter jente. Kiloene kom på rumpe og hofte ganske kjapt :( Men ikke så mye å gjøre med det. Mannen min er fornøyd - synes jeg er frodig og flott. Er bare halvgått - så jeg blir nok frodig og diger til slutt tenker jeg !!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sist ventet jeg jente, men mange sa at det ikke kunne være mulig pga mageformen. De mente magen var for spiss. Det var egentlig ganske irriterende, for jeg visste sikkert at det var en jente, og ut kom en jente.

 

For meg var det altså ikke slik som alle sier, men det er mulig at det stemmer for endel.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg venter gutt og har kulemage! 20+0 i dag, midjen er der fortsatt, og jeg har ikke lagt på meg noe ekstra på hofter og lår.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en av hver, men var lik i magen med begge.

 

Tror heller på det at nesen vokser mer med jente i magen

Skjønnheten blir noen ganger tatt fra deg vist du venter jente..

( følte meg fin når jeg gikk med jenta, men stemmer kanskje på noen. )

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg eharakkurat lik mage nå som sist. Fikk jente sist og venter gutt nå. Har allerede fått mer på hoftene også (buhu!!!) Men sist fikk jeg masse kviser på ryggen (ekkelt) og det har jeg heldigvis sluppet unna denne gangen.

Og så hadde jeg en kjempe nese ;(

Føler at jeg ser bedre ut nå enn sist, men så er jeg bare 22 uker da...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har ikke lagt på meg på hofter og lår i det hele tatt.. mern begynner å få litt mage synes jeg selv..

Kanksje det er gutt da? er bare i uke 17 :=)

Litt itdlig å si kankjs e??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått mange kommentarer om at jeg har guttemage. Den er lav og som ei kule. Var bredere med jentene. har heller ikke lagt på meg enda:) Er i uke 28. (ul i går viste gutt:) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...