Gå til innhold

Underlivssopp + bilde av mage i uke 23-24?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Mistenker litt at jeg har fått underlivssopp... det svir og klør der nede. Har lest at det er ganske vanlig å få når man er gravid, men ikke mindre ubehagelig allikevel...

Vet noen om man får behandling (resept) av legen? Eller må man behandle dette selv. Har hørt at noen fortynner naturell yougurt og sprøyter inn... Syns det høres lettere ut med legemidler. Skal på kontoll til legen min i morgen og driver og vurderer om jeg skal nevne dette.

 

+ er det noen som har bilde av magen sin i uke 23-24? "Alle" sier jeg er så stor (i forhold til hvor langt jeg har kommet). Er SÅ lei av å høre det!!!!! Har lagt på meg 7-8 kg allerede. Syns ikke at jeg har lagt på meg så mye andre steder enn på magen (litt på rumpa antagelig). Spiser ikke spesielt mye mer enn hva jeg gjorde før jeg ble gravid, så dette med vekten har jeg liten styring over altså.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er diger i forhold til deg altså! Selvfølgelig synes jeg det er hyggelig å se gravid ut:) men jeg lurer jeg på om jeg er "unormalt" stor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei!! ang underlivssopp, er det best å bruke canesten som du får kjøpt reseptfritt på apoteket! Der har de både krem og en sånn stikkpille.. vet ikke hvordan det er å ta stikkpillen når man er gravid, så bare hør om det med legen for sikkerhets skyld...

men det forsvinner iallfall etter ett par dager, tror ikke det er så mye hjelp med yoghurt...

lykke til iallfall:)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...