Gå til innhold

til dere som har født før!!!!!!


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

hvor lang tid etter fødselen tok det før dere gikk ned igjen og magen ble "flat" igjen???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg gikk ikke opp mer enn 5 kilo sist jeg var gravid, og da jeg kom hjem fra sykehuset kunne jeg gå rett inn i de vanlige buksene mine. Dessveree tok det ikke lang tid etterpå før de var for små. La på meg mye mens jeg gikk hjemme. Tror det vil ta lengre tid å gå ned denne gangen, men flat mage tror jeg aldri jeg vil få igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Magen må nok desverre trenes ned til å bli flat. De ekstra kiloene var nesten bort etter tre mndr, for så å komme sterkere tilbake igjen :-) Tror det kommer mye ann på hvor trent man er før/under svangerskapet også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk ned 4-5 kg i starten av mine to svangerskap. Så la jeg på meg slik at jeg veide 12-13 kg mer enn før jeg ble gravid. To uker etter fødselen var jeg der jeg var før jeg ble gravid. Jeg gikk jevnt ned 4-5 kg med begge arna fram til de var 6 mnd. og så la jeg disse kiloene jevnt på meg igjen ettersom de begynte å spise mer grøt og vanlig mat. Helt merkelig, for det var prikklikt egge gangene. Etter ca ett år var jeg ved start igjen. Magen ble gangske fort flat første gang, men ikke helt flat igjen andre gang. Gjorde heller ikke så mye for å få den flat... Er spent denne gangen. Har ikke fulgt "mønsteret" så langt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hahaha, jo du, gutten min er 8 år og venter fortsatt ;o)

 

Veldig forskjell det der. Både hvor mye man går opp og hvor mye huden strekkes. Og har en del å si med den enkeltes forbrenning og evt. innsats for å gå ned dersom det trengs.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Da jeg gikk på vekta dagen etter fødsel, var 10 kilo forsvunnet!! Og ammingen tok resten i løpet av seks uker. Da var jeg normalvektig igjen. Magen tok litt tid siden jeg hadde et brokk på midten etter graviditeten. Men med øvelser ble det bra etter ca tre mnd (har jo ikke lov å trene magemuskler før seks uker etter fødsel).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mistet også 10 kg dagen etter fødsel, og resten iløpet av noen måneder. Fikk også høyt stoffskifte etter min første graviditet, så kanskje derfor jeg raste ned i vekt..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

flat og flat.. ;-) men det tok vel omtrent 8 måneder til jeg var nede igjen mht. vekten, og ytterligere noen måender før magne ble strammere. men så gjorde jeg ikke så mye for det da ;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk ganske fort ned igjen i vekt, men magen er rimelig slapp og langt fra flat nei...! Har muligens noe med trening å gjøre..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huff... flat mage ja.. den som hadde d...

Jeg gikk opp 25 kg med førstemann, de raste av etter fødsel. Men har fått hengemage :( Sånn ekstra folde i å bunnen av magen.. Masse hud som henger rett ned. Henge buk heter d vell... Er sååå fint atte... yeah right! Men d er så absolutt vært d!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...