Gå til innhold

au, flytt på deg?


Ƹ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ2010 BABYƸ̵̡Ӝ̵̨̄Ʒ

Anbefalte innlegg

Våknet opp i dag morges og hadde probleme med å komme meg ut av sengen på normalt vis, jeg tror det at ungen har lagt seg helt på venstre siden, for har dritt vondt når jeg hoster, nyser, ler, reiser meg, snur meg, og kun på den ene siden, det stikker også i nyrene og tror kanskje ungen har lagt seg godt til rette og sparker meg i nyrene.

like "snadder" hver gang

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

NOe skal man igjenom... hehe... Tror min har en yndlingstilling på min høyre side... og sparker/dünker mitt på livmoren:)) Skvetter hver gang:))

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min har også høyre side som yndlingsside. Og som UL viste - å ligge med hodet ned mot blæren :) Blir noen toalett turer her ja :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja det er hverfall ikke behagelig. men er det noe som går over?

at barnet flytter seg snart?

det er ikke det at eg kvepper, det gjør faktisk vondt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hos meg kommer det og går. Baby er mest på høyre side men tar seg også noen "turer rundt". jeg har en mistanke om at morkaken kanskje har flyttet seg litt hos meg pga sparkene ikke virker så kraftige lenger på høyre side. Jeg er i min 23. uke. Hvor langt er du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

våkner sånn plutselig av smerter jeg og, og da må jeg opp å gå..

ellers tror jeg at jeg har en uhyre aktiv liten gutt i magen..

Har kjent liv siden uke 18, og jeg kjenner liv hver dag, og mange ganger om dagen!! tror han har full fest der inne..

Alle sier det er så herlig å kjenne spark, men jeg kan til tider syntes det er litt ubehagelig, også skvetter jeg sånn...

uff så fæl jeg er:(

håper det blir litt bedre når han sparker litt lenger oppe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...