Gå til innhold

Handle vogn i Sverige?


Lykkelige-tulla

Anbefalte innlegg

Har lyst å kjøpe vogn i Sverige, hvordan lønner det seg praktisk da? Har tenkt å kikke her i Norge først for å finne ut hvilken vogn vi vil ha(blir nok en Emmaljunga) og hvordan den skal se ut. Bør man da ringe en babyshop i Sverige for å bestille gjennom de for så å reise å hente den der? Eller reise å bestille den der så får vi den bringet hit?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan!

Jeg var i Sverige i helga og kjøpte Brio sin kombivogn på Happyland, Svinesund. Dra dit og se om du har mulighet. Betalte 4500 NOK for vogna så det er en del å spare på å reise over grensa. God service får du også. Så ikke om de hadde Emmaljunga da!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, skal handle vogn i Sverige selv, på Happyland. Har ei venninne som handlet Emmaljunga, det kostet 7000 kr for bare vognen her i Norge, mens i Sverige fikk hun med masse tilbehør for samme pris. Skilte ca 1500 kr så det er jo litt da:-)

Tror det var babyproffsen på nordby.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har kikket litt på vogner i sverige, men vi endte opp med å kjøpe en emmaljunga vogn her i norge. mest fordi det var mest praktisk hvis det skulle oppstå problemer med vogna (nærmere til selger), og fordi man får bedre garanti og reklamasjonstid i norge enn i sverige. kan jo være lurt å ha i bakhodet..

happyland fører ikke emmaljunga, og det tror jeg ikke babyproffsen gjør heller. (litt usikker på babyproffsen..) men vi var å fikk demonstrert emmaljunga vogn på kattis babyshop i strømstad.. der kosta den 7000 sek. med stelleveske, så man sparer jo en del med tanke på kursen..

:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...