Gå til innhold

kem er med: choco boco 9 mai kl 11.00?? juni/juli/august


AE84

Anbefalte innlegg

då prøve me oss på et dagstreff for juni/juli/august magene...

 

hb dårr e mange så kan...meld dåkkår på:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Jeg melder meg på, foreløpig har jeg fri. så får håpe det forblir slik:)

Snakkes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

endelig e internetten oppe og går igjen!!!!

 

Eg e me eg og:o)))))

 

Glede meg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

heisann!

 

melde på camilla i tilegg te meg sjøl. hu har termin i september men regne med det går greit;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kom på ein ting:o) Siden det ser ut som någen av dokker har med små, må dokker for all del bare bytte møteplass viss dokker vil! E ikkje akkurat største tumleplassen på choco boco...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hmmm.... tror eg begynne å bli litt galen av å ver så mye hjemme... va sikker på at eg leste at någen av dokker sko ha med unger... bæbubæbubæbu.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...du har nok lest d ein aen plass...for me har diskutert d...og d kan ver någen tar me ongar...men då tar me d så d komme...me mødes der...så kan me jo heller gå ein aen plass ittepå??? eller ka sie du babynr3?? d e du så kanskje tar me deg hu litla??

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen ja ..

 

Eg hadde tenkt det, men nå kom det någe i veien så eg må prioritera forran det fysta dag-treffe vårt. =(

Eg føle meg som ein skikkelige svikar, men av og te så e det bare sånn. Sorry jenter.

Eg håbe någen ser dette, så de vett om det.

Men eg e ellers ganske trofaste =)

 

Siv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei!

kor blei alle av?

eg og camilla blei sittende alene. Var koselig det, men trodde jo flere skulle dukke opp?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

hæææ,,,va dåkkår der??? eg va å såg eg...kom jo tross alt litt øve 11, men eg såg INGEN....:( va ganske triste når eg måtte gå ijen...:( va dåkkår bare 2?? satt dåkkår inne eller ude?? eg såg ingen eg...(tror eg begynne å bli totlette)!! tenkte kanskje någen hadde komt me ongar og at alle hadde bestemt seg for å gå ein aen plass...hmm....

 

neste gang får me ta ein plass kor alle ser alle....så me ikje går glipp av kverandre......:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...