Anonym bruker Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Jeg får bostøtte nå i mai. Noen som vet hvem dato de utbetaler den? Leste på husbanken siden sider at de prøver å utbetale den nærmest den 1. hver mnd, men noen som har erfaringer om hvem dato den pleier å komme? Hadde litt ekstra utgifter i april så har litt problemer med å betale husleia nå 1.mai så hadde vært greit å visst sånn ca når den pleide å komme så jeg kan gi huseier en garantert dato hun får pengene sine.
Galskapens overhode Skrevet 27. april 2006 #2 Skrevet 27. april 2006 den komme ren gang mlm 1. og 5. hver mnd
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #3 Skrevet 27. april 2006 Hva når man har søkt om bostøtte for første gang, får man da svar på søknaden denne perioden?
Anonym bruker Skrevet 27. april 2006 #4 Skrevet 27. april 2006 Første gang jeg søkte, fikk jeg tidlig avslag i posten. Andre gangen kom det plutselig penger inn på konton. Vedtaket om innvilget bostøtte fikk jeg sikkert over en uke etterpå! Snodige greier.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå