Gå til innhold

Brudebukett...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer sånn på hvilke blomster jeg skal ha i buketten min... Den må hentes på torsdag og vi gifter oss på fredag..... I Paris..... Så det bør jo være noen blomster som holder litt, tåler litt, og ikke er for store å ha med inn på flyet på vei nedover.

Noen som har forslag til litt robuste blomster? Kjolen min er lys rosa, så kanskje noe som passer litt i fargen også...

Takker for alle forslag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som har peiling???

Skrevet

Jeg skal bla ha røde roser i min, men jeg slipper å tenke på at den skal med fly...:)

Men du har jo roser i forskjellige farger, nelliker, orkideer...Men jeg vet ikke om disse er så robuste da...Kan du ikke høre med en blomsterforretning? De har sikkert noen forslag til deg..

Skrevet

Men om jeg hadde vært deg, ville jeg bare hatt en enkel bukett, kanskje bestående av feks tre-fire roser eller en annen type blomst. Liljer er fine, Carla eller hva de heter.

Skrevet

Tenkte jeg skulle innom den nærmeste blomsterbutikken i forhold til jobben min og bestille den der. Da blir det selveste blomster-Finn som skal sette den opp..... Hehehe... Litt artig, men egentlig uvesentlig. Men det hadde vært litt ålreit å ha noen forslag selv når jeg kommer, ikke være helt blank..... Bare derfor jeg lurer, egentlig.

Skrevet

Takk for tips, forresten!

Skrevet

Jeg regner med han har forslag ja;) Det er bare å si det som det er. Du vet ikke hvilken blomster du kan ta med deg på flyet osv. Litt kjedelig hvis de er visne når du kommer nedover.

Da jeg bestilte buketten min, fikk jeg se i bøker om det var noe jeg likte...ikke i forhold til blomstene, men i forhold til hvordan formen på buketten skal være, samt ta med bilde av kjolen hvis du har det.

Lykke til!

Skrevet

Bilde av kjolen har jeg ikke, men har noen stoffrester som jeg kan ta med for fargen sin del.

Han burde ha noen forslag, ja... Ei venninde av meg (og tidligere kollega) fikk laget buketten sin hos han. Nydelig bukett med bare liljekonvall. Og han var skikkelig glad for endelig å få en brud som ikke bare ville ha det "tradisjonelle" av blomster. Ja, ja... Får tenke litt til over saken. Skal bestille time der i løpet av mai, så jeg må jo få til noe etterhvert.

Takker igjen for tips!

Skrevet

de fleste steder har jo album med masse bilder av alt fra helt tradisjonelt til veldig rare og nymotens buketter.

hvis du forklarer blomster-finn om at den må fraktes og sånn tenker jeg han har gode forslag på blomster som holder seg og tips til hvordan buketten blir mest praktisk..

lykke til!!!!

Skrevet

Takk skal du også ha! Regner med at jeg finner noe hos han, ja.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...