*musefis* med 2 store og 2 små Skrevet 26. april 2006 #1 Skrevet 26. april 2006 Min kjole er rød med rød bolero jakke til og har bestillt akkurat det samme til snuppa som skal være brudepike. Mannen og lillegutt skal ha like svarte dresser med diplomat jakke til! )
fru tekopp Skrevet 26. april 2006 #2 Skrevet 26. april 2006 Jeg skal ha en lys rosa kjole. Ikke brudekjole, da. Mer sånn 60-talls kjole. Kjempefiiiiiin!
FruMamma med nr 2 Skrevet 26. april 2006 #3 Skrevet 26. april 2006 Min kjole er i gullfarge. Høres kanskje ikke helt bra ut, men den er kjempefin; www.benjaminroberts.com, så må dere velge Romantic og bilde 828...Fargen på det første bilde, er fargen på kjolen.
heleneogde2gutta Skrevet 26. april 2006 #5 Skrevet 26. april 2006 hei, hvit og blå. jeg blir overrasket over folks reaksjoner når jeg forteller det....( åh? skal den ikke være hvit da?) jeg synes det hørtes kjempestilig ut -musefis-
Maud Skrevet 27. april 2006 #6 Skrevet 27. april 2006 Min kjole er champagnefarget. Har et bilde av den under "Våre album" her inne, under mitt nick.
MegOgAlleMine Skrevet 27. april 2006 #7 Skrevet 27. april 2006 kjolen min er i krem, med et champangebånd rund hele..ligger bilde i albumet under mitt nick
BarniHodet og enihverarmkrok Skrevet 27. april 2006 #9 Skrevet 27. april 2006 Min er elfenbensfarget med lys rosa smaa broderier her og der. Den ligger ogsaa i albumet under mitt nick!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå