Gå til innhold

Skal dere ha ferie mens pappa skal ha permisjon....?


Amazing

Anbefalte innlegg

Slik at dere får litt tid sammen før dere begynner å jobbe igjen? Eller skal dere begynne å jobbe igjen mens han har perm? Spørs jo såklart litt hvordan dere har tenkt å dele opp permisjonen da men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

Her i huset skal jeg jobbe de 5 ukene pappa har perm, dvs slutten av mai og hele juni mener jeg å huske at det ble.

Deretter tar vi ferie begge to i juli og august.

Syns det er helt supert at han vil være alene med pjokken når han skal ha perm-ukene sine. :-) Så får vi kose oss sammen i sommerferien, og krysse fingrene for at vi får enten barnehageplass eller dagmamma fra skolestart igjen..

:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi venter nummer to og forrige gang hadde jeg ferie mens han hadde permisjon - og det var helt fantastisk! Vi var utenlands hele permisjonen og planlegger å gjøre det samme denne gangen. Det var deilig å være utenlands for da var det bare oss og vi ble ikke "forstyrret" verken av familie eller hverdagens gjøremål hjemme. Det ble en "utklippstid" for alle tre som vi gleder oss til å gjenta!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal jobbe mens pappaen har permisjon og noen uker ferie, han skal være hjemme med lilleknerten i ca 3 1/2 mnd alene. Tror det er lurt for oss alle tre. Vi får ferie sammen til sommeren :-).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...