Gå til innhold

vaskemiddel?samme som 2.tri


scania!2åring og lastebilspire

Anbefalte innlegg

i natt våkna jeg i full panikk...det er 3 mnd.til babyen kommer og jeg vet hvilken seng,hvilken vogn og hvilket stellebord vi skal ha.klær har vi fått masse av alt,men....hvilke såper/oljer/pudder/servietter ol.skal stå klar på badet?

 

og ikke minst..hvilke vaskemiddel skal man bruke?vi har ikke tørketrommel og når vi bare er oss bruker vi billig pulver alà euro shopper el.og comfort mykemiddel.

mor sier at mykemidel ikke er bra,men alt blir så stivt uten...de stive håndklæra på babyhud?

hva skal man ha i maskinen??

 

håper inderlig noen har noen gode råd:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har kjøpt blenda sensitiv vaskepulver, og skyllemiddel... det går greit å bruke skyllemiddel, bare det er for sensitiv hud..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Til babyklærne bruker vi blenda sensitiv vaskepulver+ skyldemiddel. Jeg husker ikke hva merke på badeoljen+shampoo heter, men jeg kjøper det på Apotek1. Vi kommer til å bruke Pampers bleier + våtservietter (de som heter sensitive). Vi brukte våtserviettene sist, og var kjempe fornøyde. Pampers bleiene på Rema1000 er halvert i pris i forhold til andre butikker../et greit tips å få med seg) Ellers er zinksalve godt å ha for sår stomp. Pudder har jeg aldri brukt...

 

Lykke til da:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har brukt Libero-bleiene. Synes de er mykest og mest behaglige. Billige hvis du kjøper de på Kiwi. Har brukt Sebamed Baby olje og stellekrem, og Wedula zinksalve (helsekost), absolutt å anbefale! Av våtservietter har jeg kjøpt de billige du får på Coop-butikkne for de fikk best resultat i test av hva som var mest skånsomt (men de lukter ikke så godt som mange andre typer). Pudder har heller aldri jeg brukt. Av vaskemidler + skyllemiddel har jeg brukt ulike typer, men alltid valgt den for sensitiv hud.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...