Gå til innhold

Når begynne å kjøpe barne vogn å div utstyr??!


minimy m Emma & Emil!

Anbefalte innlegg

Jeg har kjøpt/fått nok klær tror jeg!!

Hvis ikke det blir gutt da ;) ;) For da blir det en feminin gutt kledd i rosa ;)

 

Men har så lyst å begynne å handle litt store ting ;)

Er jo oxo litt kjekt for økonimien da! Oxo så jeg ett inlegg om ei som hadde født i uke 25, å da ble jeg litt engstlig!! Vet jo at de fleste holder seg inne til temin, men man vet jo ikke!! Hadde jo vert litt kjedelig om ungen kom å jeg ikke hadde handla noen ting!!

 

Noen med noen meninger om dette??!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg har allerede handla, vogn, badebalje, klær handuker og lignenede=) jeg er bare i uke 16=) mye bedre å kjøpe litt nå å litt da synes jeg=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er 20+4 og har spredd utgiftene litt ved å begynne å kjøpe store ting nå. Har kjøpt seng og vogn, jeg...

Har termin i begynnelsen av september, så satser på å ha dte meste i hus til juli. Tenker at juli er jeg sikkert kjempestor og sliten og så skal vi på ferie da også, og august er jo rett før termin, så...

 

Tror forresten ikke jeg skal føde så tidlig som uke 25, men greit å ha ting i hud om den lille melder sin ankomst noen uker før tiden:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke noe ekspert svar på dette, men jeg tenker som deg at det er greit mtp økonomien, dele opp utgiftene litt slik at man ikke får den slengt i trynet rett før den lille kommer. Dessuten er det jo veldig hyggelig da, jeg har bare lyst til å kjøp eting hele tiden, men prøver å holde meg litt i skinnet. V ihar bestemt at vognen kjøpes inn i august, siden vi ikke skal føde før i oktober.. Men ellers tror jeg nok ting blir kjøpt litt her og der fremover...

Møtte en som hadde født 6 uker før tiden, som ikke hadde kjøpt in noen ting, sa det var greit for da kjøpte foreldre og svigerforeldre inn alt, men jeg har nå lyst til å kjøp inn en del selv jeg da...

 

Så hvis du skal ha i august og følge meg, hehe så kan du kjøpe vogn i juni... Er jo ikke så lenge til...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har kjøpt inn bilstoler, senger, stellebord, ammepute, vogn og litt klær

Er gravid med tvillinger i uke 25+2 og merker at jeg er ganske stor og blir fort sliten allerede, og jeg ville jo være med på å kjøpe inn tingene jeg også da. Det er jo ganske stor sjanse at jeg ikke går helt til terminen heller, vi med tvillinger føder jo ofte litt tidligere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

 

Jeg har oxo fått det meste i hus,mange som synest det er litt tidlig og ler litt av det,men den som ler sist ler best er det ikke det de sier hi hi...

Uten å tulle så tenker jeg litt på helsa oxo,fikk nokså tidlig tegn på BL og tenkte som så at jeg vil heller kjøpe inn og kose meg litt med det,en å gå full i verk fra butikk til butikk i siste liten. Føler du det er riktig for deg ville jeg bare komt i gang å kost meg med det med god samvittighet :-)))

 

Lykke til da

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg tenker vi begynner å handle så smått når vi har vært på UL i uke 18! :-)

Vi er så heldige at vi får arve endel, men noe må vi selvfølgelig kjøpe og da... :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg har vært rundt å tittet på barnevogner, og fikk beskjed om at hvis jeg vil ha emmaljunga vogn før termin måtte jeg bestille nå veldig snart. Noen fabrikker har stengt i sommerferien og det blir derfor vanskelig å få tak i noen typer vogner. Har forresten termin i september, så kan nok være lurt for deg og å tenke på vogn nå? særlig hvis du tenker på emmaljungavogn.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei..

 

Jeg og typen min begynne å handle store tingene som for exsempel: Vogn, seng osv .

i svangerskap uke 27 eller 28..

Jeg er nå i dag uke 25+2 dager...

 

 

Hva slaks Barne seng er god kvalitet og holder lenge?

Hva me di med Stokke eller noen slikt kan noen råde meg osv?

 

 

Har termin Begynnesle av August....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi bestilte vogn i påsken. Har bestilt Emmaljunga duo edge fra Kattis i Strømstad. Dama i butikken rådet oss til å bestille nå for å være sikre på at vi fikk den vi ville ha. Dette fordi, som studentinnen sier, sommerferie og produksjonsstopp på 2006 modellene. Etter ferien begynner de visstnok på 2007 modellene og de leveres sent på høsten, er redd det blir for sent for oss som føder i september! Jeg synes det er greit å komme i gang med innkjøpene - det er jo så koselig å handle til sånne småtasser også! Vi skulle få vogna i juni. Gleder meg!! Synes den vogna er såå lekker!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vi har nok klær,hånkler og andre småting. senga får vi av mamma som hun skulle kjøpe i mai. vogna skal vi hente i kveld. jeg har til og med kjøpt ammeinnlegg. greit å ha alt klart i god tid syns jeg. spesielt nåe jeg vet det er stor sjanse for at jeg føder for tidlig. jeg er 27 uker å 4dager på vei i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...