Gå til innhold

når kjennte dere liv?


Edelweis

Anbefalte innlegg

jeg er i uke 16, kjennte liv for noen dager siden, men etter det har det ikke vært noen ting. det føles ikke som det er noen beby der inne. jeg vil kjenne liv, må ha en litn bekreftelse på at det kommer en liten krabat, ser jo bare at magen vokser., flere som har vært ut for de samme tankene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja,jeg..Jeg er i uke 16,kjente spark 15+4 tror jeg d hva. Siden det har det vært stille,og jeg vil gjerne kjenne mer for å føle meg trygg på at det er en liten krabat der inne som har det bra...

Magen har bare vokst litt på meg,ingen som kan se at jeg er gravid ennå..har så lyst å "bli mer gravid-tegn" om du skjønner :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg trodde jeg kjente liv i uke 13, men jeg vet jo ikke! ;-) Det ble stille uansett etter det...

Men nå er jeg 16+6 og kjente for første gang på ordentlig når jeg var 15+6! Helt rar følelse! Føler meg liksom mer gravid nå! :-) Og når jeg i tillegg fikk høre hjertelyd hos jordmora på mandag, så ble det enda mer virkelig! Gleder oss til UL vi ja!!! :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er 20+5 i dag. kjente liv første gang i uke 18. det kjentes ut som små bobler. trodde det bare var luft i magen. jenta begynte å sparke akkurat på dagen jeg begynte på uke 20, og da skjønte jeg med en gang hva det var. nå har hun en liten fest i megen hver natt, til stor glede for mamman sin =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjente liv første gang for et par uker siden, tror jeg da - det er litt vanskelig å si i begynnelsen for bevegelsene er jo litt utydelig. I dag er jeg 16+6, og nå kjenner jeg det helt tydelig (er 2.gangs). ikke ordentlige spark ennå, men mer at det er noe som liksom "dytter" og flytter på seg der nede :) Gleder meg til det blir tydeligere!!

 

Det er nok ganske vanlig at man ikke kjenner liv hver dag så tidlig som uke 16. senere blir det oftere og mer tydelig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er førstegangsfødende. Kjente liv første gang i uke 20. Nå er det full action fra morgen til kveld.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...