Gå til innhold

Elastica


nattinatt

Anbefalte innlegg

Har blitt spådd her fleire gonger.Og når det gjelder fleire barn,så er det vel om eg klarer å bestemme meg for å få fleire eller ikkje.Har ein god gjeng,så eg blir ikkje skuffa om du spår at eg ikkje får fleire.Har blitt spådd at eg får fleire,og ikkje,så morsomt å sjå kva du spår,om du vil.Og når eg får fleire,visst eg får,og kjønn.Om du har lyst å spå meg på det.Eg født 04.05.68,og han er født 13.05.65

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei nattinatt :-)

Ser du er akkurat i samme situasjon som meg hi,hi. Jeg er også 68-mod.gift med en mann som er 3 år yngre enn meg. Jeg også har barn så jeg klarer meg ho,ho og har vinglet litt,men jeg er sååå grådig glad i dem og hjertet mitt sier en til :-)

Nok om det : Pendelen min sier Ja til flere barn og at du kan bli gravid i slutten av dette år/beg.av neste. Når det gjelder kjønn sier pendelen ja til både jente og gutt. Det kan enten bety at den er usikker/vet ikke helt eller at du får begge deler .

 

Ta nå dette med en stooor klype salt siden eg er helt ny!!

 

Lykke til videre :0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for at du spådde meg.Ja høres ut som at me har det likeens då.Rart med den lysten som set i ein,sjølv om ein kanskje kjenner at dagene er travle nok som de er.

Ja eg har kjøpt meg pendel,og ei bok om pendulering,er på dansk einesste,og prøver litt.Har og hatt tarot kort ei heil stund .Eldste jenta mi har fått sansen for korta,så ho sitter eindel med dei,og vil eg skal spå ho.Hatt rett i noko då,men det er å stole på intuisjon,og ikkje bli for bunden til boka med tyding.

Spennende er det iallefall.Fekk tak i den nye mobilen til eldste ved å ringe tarotkongen.Den var tatt,sa han,og det var ei jente som hadde vært her.Jammen klarte vi å resonere oss fram til kven det var,og fekk tak i den igjen.Er meir mellom himmel og jord enn me veit.

Takk for så raskt svar.

Stor klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Artig å se at du og driver med pendel. Har du vært innpå Ninas shop?

Kanskje du også vil komme inn på nett og spå litt? Det er visst ganske stor pågang her for de stakkars spådamene.

Du kan gjerne få prøve å spå meg ang.barn og kjønn hvis du vil...

Hvis du vil øve deg altså he he Jeg har fått noen gode spådommer her inne selv av de erfarne.

Det er nemlig ikke lett å spå seg selv, siden ønsker blander seg med i følelsene.

Arti at jenta di har fått sansen for det. Jenta mi på 16 år er nok litt mer skeptisk til slike spåkunster, men samtidig ser jeg at hun er litt interessert :-)

Uansett tror jeg det er viktig å prøve å komme litt mer i kontakt med oss sjøl. Da tror jeg at vi også kan bli enda bedre foreldre for våre barn.

 

Koselig å høre fra deg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo.Ja akkurat begynt med pendel.Føler kanskje at det som gjelder seg sjølv iallefall kan lett påvirkes ved pendulering.Sro slik i den boka eg kjøpte meg,at ein måtte prøve ha eit åpent sinn,og være nøytral til spørsmålet.veit ikkje helt om eg tør meg på å spå så mange andre enda.Men har gjort noko artig.Tatt for meg ungene mine,og pendulert når de kjem til å få sitt først barn,alderen de har,og antall barn,og kjønn.Har skrive det opp i ein perm eg har med spåing.Når eg har ringt og blitt spådd,har eg skrive det opp ettertkvart.Artig å sjå om ting stemmer etterkvart.Faktisk ein goddel som har stemt.Det som er vanskeligst,er å spå tida ting vil skje .

Har ikkje vært inne på Ninas shop,men det kan eg jo.Kor mange barn har du??Kom fram til seks tilsaman.Eg har fem..Føler veldig sterkt ei jente på deg.Pendelen seier det same.Men når var litt meir vinglete.Gravid i 20008,født i 2009..

Ser ut som det blir ein til..Men ta spådomen min med ei STOOR klype salt då.Helt fersk i dette då.Ja sant som du seier,lettere å ha empati med barna våre då.

Stor klem til deg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 4 barn fra 18-3 år så de er godt spredd ja. Men jeg er jo blitt spådd 2 barn til så da stemmer det med antallet du får opp .Ellers kan det være du får med to som jeg har mistet tidl. (ma).

Ja-takk kan gjerne ta en jente til jeg :-)

Jeg er helt enig med deg om at det er veldig veldig vanskelig å spå i tid.

Jeg gjør imidlertid regning med at folk ikke tar det så altfor høytidelig når man opplyser om at man er nybegynner...

 

Jeg fikk en veeeeldig god ide fra deg med det at du skrev det opp i en bok med alle spådommer du får og evt.gir. Det skal jammen jeg og gjøre :0)

 

Håper å få snakke med deg igjen seinere. Ha en riktig god tid framover og lykke til med pendulering og kort !!

 

JAMMEN ER VI HELDIG SOM HAR FÅTT SÅ MANGE FLOTTE BARN !!!!!!!!!!

 

Masse klemmer til deg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja det er ikkje så dumt å skrive opp.Då kan ein sjå samanhengen seinere,og sjå kor godt spådomen stemte.

ja då skjønner eg kvifor pendelen var litt vinglete.Men ikkje umulig du får to til då heller.Men får opp iallefall ei jente på deg.Kanskje eg får vite om det stemte ettersom tida går??Ja eg er blitt spådd både gut,og jente.Og tvillinger,men og at eg ikkje får fleire.Men mest at eg får ei jente til.Eg har fire jenter,og ein gut.Minstemann.

Ja du har heilt rett,tenk at me har vore så heldig å fått så mange flotte barn altså.

Vist du vil,kan du spå om når eg begynner i jobb igjen.Er sjukemeldt for eit kne med brusk skade.Og om det blir ein operasjon.De har vært inne i kneet mitt å sett.

Så håper eg på ein anna jobb enn det eg har,på natt-(difor nattinatt..)

Masse lykke til videre for deg og.Spennende dette her.

Så snakkest vi sikkert meir med tida.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vist du vil,må du berre sjå på det som eg spør om nedenforbi.Visste ikkje heilt om det var sånn du synest det var greitt å svare på.Men vil du,er det berre kjekt.Dytter den opp eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei nattinatt :-)

Jeg kan godt prøve på deg siden jeg vet at du ikke tar det så høytidelig, men jeg kommer ikke til å spå noen andre ang. sykdom og slikt.

Jeg får ikke opp operasjon på deg foreløpig, men pendelen var litt vinglete før den svarte nei.

Når det gjaldt jobb svarte den et klart ja.

Morsomt at du jobber natt. Det gjør jeg også. Jeg har 50 % still. i helsevesenet. Da får jeg mest mulig tid med ungene mine. Jeg er også begynnt å bli litt lei av å jobbe natt, så tenker litt på å søke ny...

No når jeg er blitt såpass "gammel"blir det mer og mer vanskelig å snu døgnet for meg.

Jeg har omvendt av deg he,he jeg har 3 gutter og en jente.

Jeg har også blitt spådd både gutt og jente he,he .Selv har jeg fått en følelse for tvillinger - så det kan du jo prøve på meg hvis du vil.

Jeg ligger jo et barn bak deg så da må jeg henge i ho,ho BARE SPØKER!!!

Bare skriv til meg når du ønsker det -så kan vi holde kontakten. Kjempekoselig det!

Foressten heter jeg Elastica her fordi ungene mener jeg likner litt på hun i tegnefilmen "DE UTROLIGE" som har veeeeldig lange armer og prøver å holde skikk på ungene sine... Unger sier sååå mye rart he,he

 

Lykke til med kneet ditt!! Håper du blir bra!!

 

Vi snakkes! Klem fra meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo!

Så artig dette var da.Ein natterangler du og.Begynte å jobbe fast natt når eg gjekk på desentraliset spl utdanning over fire år.Begynte i -99.Var så praktisk då.

Ja blir spennende å sjå kva de bestemmer seg for i juni etter MR.Men eg fekk jo litt bonus tid heime med minstemann då.Var ikkje klar for jobb igjen då eg begynte igjen etter eit år med kolikk unge,og diverse anna.

Tenk å blitt gravid med tvillinger då,særlig med fleire unger heime..Hadde blitt litt matt på UL då trur eg.

Ja ungene er morsomme i uttalelsene sine di.Og så er det så masse lag i de.Og dess større di blir,dess meir utfordra blir ein ettersom kunnskapen deira auker.Og meir og meir de har større kunnskap om og.

Og anna som de trur de veit mest om..Men må erfare.

Ja det er store skatter me har fått.Ikkje så rart at lysten til fleire ikkje forsvinner så lett.

Ja eg fekk opp tvillinger på deg.Ganske kraftig og.For meg såg det ut som to jenter.Kva har du blitt spådd før i forbindelse med tvillinger då??

Einegga.

Artig dette.Snakkast då.Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:-)

Jeg kommer innom senere med noe spennende nytt til deg! Må desverre rett ålegge meg no -kommer rett fra jobb og klarer ikke å skrive beint.......... Natta` zzzzzzzz

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stakkars deg som sliter med brystbetennelse!!!: -( Jeg har hatt det mange ganger selv og har måttet hive puppen i en bolle med varmt vann (for et syyyyn) Klarte meg aldri uten ull-innlegg!! Her i huset har ungene fått amme til de ikke gidder mer. Stort sett et par år på hver. Klarte aldri å nekte de når de kom på natta -var rimelig lei på slutten...

 

Jeg fikk helt sjokk når du sa det med enegga tvillinger for det er det jeg har fått en sterk følelse av, ho ho .

 

MEN jeg har gått litt nærmere inn på deg i natt og spurt pendelen en hel haug med ganger (siden jeg fikk opp både jente og gutt) .

Jeg fikk opp samme svaret på deg og : TVILLINGER -samme svar hver gang. Toeggete og jente+gutt.

Er vi helt sprø her eller ho ho

Har lakt opp kort på deg ang graviditet og tenkte du kunne se hvordan du tolket de (gode kort)

 

Sakens kjerne: Queen of cups

Nær fremtid: The World

Resultat: The lovers

 

Jeg tenkte du kunne si hva du tolket så kan vi utveksle meninger...

 

Har egentlig vinglet veldig jeg og om vi ville ha fler med hormonelle tenåringer i huset er det ikke altid så lett, men det gode oppveier alltid for stressete perioder (har vært nok av de).

 

Tenker du fikk noe å tygge på i dag da!!

 

Masse klemmer.

 

Ps! Veeeldig hyggelig at du kommer inn på og spår. Tror de snille spådamene våre trenger litt fri!!

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo

Ikkje så flink med tarot kort enda,men i grove trekk kan eg jo sei korleis eg sjølv ville tolke dei.Følte jo første kortet gjekk på meg sjølv,med eindel unger rundt,og det å gå i seg sjølv.beskrivelsen kan stemme mykje og.Så oppfatter eg det slik at eg vil lykkes med å få fleire små dersom eg sjølv er klar for det.

At det er vel det valget som mannen min og eg må finne ut av.

Og at det ser lyst ut framover,ei tid der ting vil lykkest,og oppfyllelser skjer.Føler det no sjølv og,no har me fått lån,og begynt å fikse opp på huset.Og i det heile så ser framtida mykje lysere ut no.

Var iallefall veldig gode kort du fekk opp på meg,så det var veldig kjekt då.Eg har berre sett på det litt i farten dette,men kan ikkje du komme med din tolkning?

Ein lærer så masse av det.Det er noko eg sakner når eg sitter aleine med korta mine.Har mange bøker med tarot,og nett bestilt meg ei som skulle virke som eit mini kurs.

Gler meg til din tolkning.

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hallo kjære nattinatt :-)

 

Jeg hadde skrevet en veldig fin tolkning til deg og et kjempelangt inlegg, og da jeg skulle lagre det forsvant hele %&¤#"!%?/ internett. Jeg har ikke kommet meg innpå før nå...

Jeg skal prøve og gjøre det på nytt nå, men har en mistanke om at det ikke blir like bra siden jeg hadde inspirasjonen over meg akkurat da.

Vel, vel here we go..

 

Begrenes dronning: Dette er et veeeldig feminint kort og står for alle dine feminine sider som trer veldig tydelig frem nå. De mediumiske evnene dine kommer sterkere frem med fornyet interesse og glød. Det er mulig at du ikke har hatt nok selvtillit til å gjøre så mye med dine personlige interesser eller at du ikke har tatt deg nok tid til deg selv, men det er i ferd med å forandre seg til det bedre. Du er en svært kjærlig og oppofrende person og har en dendens til å glemme deg selv og dine behov. Du må se sammenhengen - at når du er mer lykkelig får du mer overskudd til familien - Ikke gå på akkord med deg selv!!

Du kan til tider være svært følsom og nærtagende, men dette kortet viser til bedre tider med forhøyet selvtillit,og god innsikt i dine fantastiske evner.

 

Verden:

Dette kortet symboliserer slutten på en syklus i livet ditt .Det kan være at du er ferdig med et prosjekt,en jobb eller noe annet som du føler nå er fullført.

Kanskje du med hell har klart å integrere en del av personligheten din som har lagt i dvale slik at du nå er et mer helstøpt og avrundet menneske!!

Verden betyr suksess og oppfyllelse uansett hva spørsmålet ditt går ut på.

 

De elskende:

De elskende står for kjærlighet og romantikk.Kortet står også for følelsesmessig, åndelig og fysisk forening. Dette kortet kan vise til at du har funnet ditt hjertes utkårede. Du føler deg nærmere han enn på lengenog dere kan oppleve en ny "vår" i forholdet. (dette er det som kommer framover).

Hvis dette kortet dukker opp mens du forsøker å bestemme deg for noe, så gir det deg beskjed om å tenke deg godt om. Kortet sier at du må bruke intuisjonen din og stille deg enkelte spørsmål.

Dette kortet råder deg til å gå dit hjertet ditt fører deg!!

 

Jeg har tatt noe fra boken og noe slik jeg ser det. Det forrige innlegget som forsvant var egentlig mye mer personlig, men jeg klarte ikke å få frem det samme i dag.

 

Håper ikke du trodde jeg hadde glemt deg :-)

Håper du har hatt en fin helg og må si at du er veldig flink her inne!!

Skal på jobb i natt men kommer innpå her hver gang jeg har en mulighet. (Håper ikke internett forsvinner igjen!!)

 

Masse klemmer fra meg :0)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...