Gå til innhold

Normal mage igjen?????


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Lurer sånn på hvordan magen blir etter fødselen. Alle mine venninner har gått rett tilbake til slik de var, men min store skrekk er å få en pose på magen som ikke går vekk igjen... Jeg har aldri hatt helt flat og fast mage, men er slank. Bruker str. 36 vanligvis. Noen som har erfaring på området som vil dele??

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min mage gikk ned ganske fort, men ble ikke normal. Den er ganske pløsete etterpå, men det går an å trene opp etterhvert. Er nok ganske individuelt hvordan det er. Er spent på om magen blir borte med en gang denne gangen også...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er egentlig utrolig hvor fort magen blir normal igjen etter en fødsel. Jeg opplevde selv at magen nesten hadde normalisert seg igjen etter ca 10 dager. Dette er selvsagt veldig forskjellig. Det beror vel på hvor mye man legger på seg også. Ammingen får livmoren til å trekke seg fortere sammen, dermed følger magen etter. Tror ikke du skal være så bekymret, magen min ble faktisk flatere og finere enn før jeg ble gravid. Venter nå mitt andre barn om to uker..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hovedinnlegger her. Takk for svar. Har lagt på meg 11 kilo og er i uke 36. Godt å høre at magen trekker seg tilbake. Er klar over at jeg nok sikkert må trene den opp igjen, men bare den trekker seg sammen skal jeg klare å gjøre den fast igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gikk opp 20 kilo forrige gang. Magen trekker seg sammen, tror ikke du trenger og bekymre deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...