Gå til innhold

Knalldag i går!! :o)


Gjest

Anbefalte innlegg

Var først på UL og fikk vite at lillegutten vår har det så bra, alt var i skjønneste orden :o) Han lå og holdt på med pusteøvelser, det var helt utrolig å se på! Bare så dere vet det, så har jeg verdens vakreste baby i magen... ;o)

 

Etterpå var vi innom en babyutstyrs-butikk, fant en vogn vi falt pladask for - så vi bestilte den og betalte depositum!!! Uuæææ, så utrolig stort :o) Og i morgen skal jeg shoppe-shoppe-shoppe med ei venninne som er like langt på vei som jeg, da blir det sengetøy og pledd og kanskje litt klær..?? Wuhu, så herlig det er å være gravid :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så koselig!! Det er jaggu ei fin tid også, da.. Her derimot er alt klart. Begynte tidlig med å gjøre klart redet jeg, kan man si. Nå mangler bare en baby, gitt! Ikke mer enn tre dager til termin, men det kan jo enda være over to uker til vi får møte junior. Spennende og koselig. Kos deg med venninda di i mårra ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hihi, takk takk :o) Har ikke turt å handle inn noe før jeg, og tør vel egentlig ikke ennå heller.. Er helt uvirkelig ennå :o) Men med 11 uker til fødsel er det greit å starte litt kanskje ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så koselig.. Kos deg på shopping! Det er herlig ja :o) Storkoser meg og nyter hver eneste dag jeg.. Tiden går så fort!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, det er jo bare kos dette her :o) Hihi, vi sto og tittet på et par sokker i går, helledussen noe så søtt :o) Sambo'n gir seg ende over for at lillegutt skal være så liten, han gleder seg så utrolig han og :o) Syns disse mannfolka er så søte jeg da, det blir mer og mer virkelig for min - og jo snodigere blir han når det går opp for han hva som egentlig skjer :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...