Gå til innhold

Noen bergensere?


milla1312

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Hei,

 

Jeg er 26 år, og har termin 16. september. Vi venter en liten jente, vår første.

 

Det er en del bergensere her på 2.trimester, ja.

De med sep, okt og nov hadde BIM-treff på Egon forrige torsdag, og skal ha nytt møte i mai. Hiv deg på om du vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er ikke bergenser, men bor i Bergen. 29 år, venter 1. mann

 

Kunne tenke meg å møte noen andre siden jeg har noe familie her. bare enslige, studerende og barnløse venner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjekt at det er litt bergensere her da :-)) Ja, hadde jo vært gøy å vært med på egon ja... hiver meg kanskje på jeg... Har du vært med på det før August 06, siden du ikke kjenner så mange i bergen burde jo det vært ypperlig for deg!! Lykke ti begge to, dere har så masse fint å se frem til =))

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra bergen/sandviken. Er 27 år og venter første 20 oktober foreløpig. Skal på UL 2 mai. Er nemelig mistanke om tvillinger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er også fra bergen e selv 21 år og har termin 10 oktober

Lenke til kommentar
Del på andre sider

heia, er fra Bergen jeg og.. venter liten gutt den 4 sept. kunne gjerne tenkt meg og vært med på egon hvis det skal gjøres flere ganger.

jeg er 25, er alene og dette er min første:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg er 25 og har veldig lyst å være med å treffes neste gang.. på egon mener jeg:) når avtaler dere og sånn da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei:)

 

Jeg bor også i Bergen:) Var veldi hyggelig på BIM-møtet på egon forrige uke:) Det er planer om å sette opp et møte til i mai en gang, så da må dere være med alle sammen!!! Følg med på BIM-treff sidene:)

 

Selv er jeg 20, sambo 26, jeg fyller 21 før termin:) Vi venter vårt første barn, har termin 15.oktober..!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...