Gå til innhold

Kan det ha vært et lite spark!?


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei, jeg er 16 + 5 idag.. lå i sengen i dagmorges slappet av å kjente etter, kjente ett lite dunk, men kun ett.. Kan det ha vært den lille som sparket litt..?!?! Har jo så lyst til å kjenne noe, kjæresten min bare lo av meg, og sa det sikkert bare var luft.. Men har jo ikke luften i livmoren vel?!? :)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det er godt mulig, var jeg deg ville jeg sluppet jubelen løs! Jeg kjente også første spark som et lite dunk, og de første gangene gikk det lang tid mellom hver gang. Tror jeg var ca like langt på vei som deg, for jeg begynte å kjenne liv i form av kiling da jeg var 14+.

 

Jeg tror heller ikke man har luft i livmoren.. og når begynte luft å dunke egentlig? Hihi :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

de sier jo det at tror du det er ungen så er det den.. jeg kjente oxo litt slike så dunk og viste ikke helt hva det var for der var en uvant følelse .. nå da de er klare og tydelige forstår jeg jo at det var ungen jeg kjente..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er også 16+5.. kjente et sånnt dunk i helgen jeg ..

Tenkte med meg selv at det sikkert er babyen.. for jeg tviler på at vi får luft i livmoren jeg og ,=)

 

HUUUURRRRAA;=) Vi kan sikker bare være glade :=)

 

Baby lever ... jippi;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jiiipppiii da slipper jeg jubelen løøøøøøs... tror kanskje dette skal feires i dag.. hihi....

 

Takk for svar....

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dunk høres ut som babyen, ja. :) Grattis! Du kommer til å kjenne mye koselig framover.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...