Gå til innhold

Jeg er helt ny her... :-)


Elastica

Anbefalte innlegg

Jeg er IKKE i nærheten av de fantastiske spådamene som : cec26,kimby, susann77, stjerna og de andre som har vært her lenge!!

 

Men de som ikke har noe imot en nybegynner som spår med pendel og tar spådommene med en klype salt (les 1 kilo he,he) -kan gjerne spørre etter meg. Jeg trenger øvelse og kan svare på enkle spørsmål!!

 

 

Til Spådamene: Bare gi beskjed om jeg gjør noe jeg ikke skal!!

Ønsker ikke å tråkke noen på tærene :-0)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisan :o)

Er her noen ganger og bruker pendel, jeg også :o)

Har du brukt mye pendel før ? Jeg er veldig usikker på "riktigheten" av min spåing over nett. Er så redd for å gi folk falske forhåpninger osv :o)

Er mange ganger jeg pendler for å svare et innlegg, men "backer" ut for jeg føler ikke at pendelen stemmer..¨

 

Masse lykke til da :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei Nanna!

Jeg har sett du var her en del tidligere og det var ikke meningen og ikke nevne deg for jeg tror du har gode evner!

Jeg har ikke holdt på med pendel mer enn noen måneder. Det var helt tilfeldig at jeg prøvde meg litt og fikk veldig tydelige svar. Men jeg er helt enig med deg at det er svært vanskelig over nett med mindre man har lang erfaring. Jeg har prøvd meg på mangen innlegg (uten å svare) og noen får jeg veldig tydelig mens noen knapt gir utslag på pendelen.

Det jeg har holdt mest på med er tarot og prøver å utvikle intuisjonen.

Jeg sover med kort under puten og prøver å få inn "følelsen med alle kortene. Leggene gir veldig bra svar -føler jeg får det til , men er altfor fersk til å gjøre det her inne. Får bruke den tid det tar...

 

Jeg er helt enig med deg at det er veldig vanskelig med hensyn til at folk kan få falske forhåpninger her inne. Noen tar det nok altfor alvorlig!!

 

Men når det gjelder folk som sterkt ønsker seg barn så tar de nok alle ting alvorlig uansett f eks. graviditets-symtoner ol. (Jeg snakker av egen erfaring) så da blir nok skuffelsen stor uansett.

 

Håper folk tar det for det vi sier- med en klype salt...

Takker får lykkeønskn. og samme til deg: Håper du kommer innpå igjen av og til her inne. Håper vi kan snakkes senere :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, så artig ;o) Jeg driver også og sover på kortene mine for tiden :o)

Jeg har hatt tarotkort i snart 4 år (tror jeg), og de gangene jeg la stemte det aller meste. Men jeg ble ikke "kjent" med kortene.. Jeg måtte lese meg til svarene. Så snakket jeg med cec26 og hun anbefalte meg å kjøpe andre kort (De første var ikke riktige for meg), så nå har jeg gjort det :o) Men har ikke begynt å legge de enda. Skal bli godt "kjent" først :o)

 

Jo, det er nok sant det du sier ang ønske om graviditet o.l og skuffelse.

 

Takk for lykkeønskninger :o)

Vi snakkes :o)

 

(ps: Ble ikke skuffet over at du ikke nevnte meg..(så at det kanskje kunne tolkes slik) Jeg føler ikke at jeg er i samme sjangeren som de andre :o) )

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :-)

Pendelen sier Ja til flere barn.

Du har mulighet til å bli gravid nå i vår/sommer. Pendelen min sier gutt.

 

Ta det ikke altfor seriøst og lykke til!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...