Gå til innhold

rusk i urinen Hjelp...


Majamin

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Det kan være protein, eggehvite eller kanskje en urinveisinfeksjon. Det trenger ikke være farlig for babyen. Ta en ny prøve om et par dager for å sjekke igjen. Husk å tisse en liten stråle først, før du fyller opp glasset.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk beskjed om at min urin var uklar for noen uker siden. Jeg lurte veldig paa hva det betydde. Fikk da beskjed om at det kunne bety at jeg ikke hadde drukket nok. Hadde ingenting med protein eller sukker aa gjoere, fikk jeg beskjed om. Dagen foer hadde jeg hatt en kjempe travel dag, og hadde nesten helt glemt aa drikke. kanskje bare drukket et par glass med vann hele dagen. Var fullstendig dehydrert (er normalt sett ganske flink til aa drikke nok). Naar jeg nevnte det, sa de at det godt kunne vaere aarsaken. Ved forrige lege time et par uker senere, var den helt fin igjen.

Kanskje var det det samme for deg! Behoever ikke aa bety noe, men spoer ved neste lege time for sikkerhets skyld!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper ikke det er noe alvorlig hvertfall! Legen skulle sende inn prøven til test. får svar til uka.....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde også det ved forrige kontroll og det trenger ikke være noe galt. Det var det ikke med meg.

Fikk egentlig ikke noe god forklaring annet enn at alt var i orden.

Så ingen grunn til å bekymre seg:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...