Gå til innhold

Når kjente dere spark første gang?


cille80

Anbefalte innlegg

Hei,

 

Jeg er i dag 20 uker på vei, men har ennå ikke kjent noe liv i magen min... Var på ultralyd forrige uke, og det var liv der inne - det så vi, men jeg kjenner ingenting. Morkaken min ligger mellom babyen og "utsiden av magen min", så det kan vel være derfor det tar tid å kjenne noe. Men jeg vil så gjerne kjenne liv snart...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei!

 

Kjente da vi var 17+4, jeg. Men er vissta mange som ikke kjenner før de er godt over 20 uker. Kommer nok snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente første gang når jeg var 15+5, men var bare helt helt svakt.

Nå kjenner jeg helt tydlige spark flere ganger til dagen. Er nå 19+1 =)

 

Vet at det er mange som ikke begynner å kjenne noe før enn i uke 20-22 når de er førstegangs. Så blir vel ikke så lenge til du heller begynner å kjenne små dult i magen!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Halloen igjen :o)

 

jeg har ikke kjent ordentlige spark ennå, men merker likevel at det er liv der nede (har gjort det i noen uker) - noen ganger liksom "presser" det på inni der, men ikke så tydelig enda da. Er 17+0 i morgen... Sist gang kjente jeg spark første gang da jeg var 16 uker, men så ikke noe særlig mer før jeg var rundt 20 uker.

 

Det kommer nok, kanskje særlig etterhvert som babyen får mindre plass!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, jeg er 16 + 5 idag.. lå i sengen i dagmorges slappet av å kjente etter, kjente ett lite dunk, men kun ett.. Kan det ha vært den lille som sparket litt..?!?! Har jo så lyst til å kjenne noe, så kjæresten min bare lo av meg, og sa det sikkert bare var luft.. Men har jo ikke luften i livmoren vel?!? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjente det første gang da jeg var 18+1. Har kjent varierende bevegelser hver eneste dag siden faktisk, nå er jeg 20+2. Mannen min kjente det sparket 3 ganger i går, det var 1. gangen HAN kjente noe ;-)

 

Det kommer nok, bare gled deg!!! (Og er det ikke vanlig at man kjenner det senere om morkaka ligger foran?) Men du har jo ingenting å bekymre deg over før du er over 26 uker på vei har jeg forstått ;-) Men skjønner at du er utålmodig!! Hold ut ;o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei!

Jeg kjente liv tidlig denne gangen (2.gang) i ca uke 15, men med førstemann drøyde det opp mot uke 20, etter UL i hvertfall! Babyen sparker nok som bare det, bare feile veien:) Men det er kjempekoselig, og du vil nok kjenne det snart:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei hei,

jeg har også morkaken på forsiden, og kjente ikke spark før jeg var 20+0 (på kvelden). i dag er jeg 21+0 og har kjent spark hver dag siden forrigen onsdag. kjente plutselig tre-fire dunk i magen, litt som når hjertet hopper i brystet.. moro. håper du kjenner det snart, for det er moro!! :) klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei :) Min morkake ligger også forran, så jeg har ikke kjent noe før de siste dagene! Er i uke 24, så du skal ikke bekymre deg ! :)

klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang kjente jeg i uke 18 og denne gang kjente jeg i uke 13.

En venninne av meg hadde foranliggende livmor, tror ikke hun kjente liv før uke 25 eller noe.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

 

Jeg er førstegangs, og har kjent liv fra uke 20. Plasseringa av morkaka har nok mye å si for hvor godt man kan kjenne den lille. Du har noe å glede deg til! Spennende tider!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...