Gå til innhold

17.mai-klær på Vero Moda


frøken Mamma og lille Jonas

Anbefalte innlegg

Jeg jobber på Vero Moda, og ville bare informere alle om at vi i går fikk en nyelig Babydoll-topp, ganske lang med stretch, til 199,95! Den skal jeg ha på meg på 17.mai med linbukse under, gikk opp 1 størrelse i forhold til min normale størrelse, og da satt den kjempefint! Er nå i uke 30 =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

takk,takk.........alle tips til 17-mai-klær kommer godt med nå :)

 

Stemmer d forresten at der snart skal begynne med egen mammakolleksjon???? hørte det for litt siden, og sa ifra om ryktet til alle her inne på bim.......har jeg gitt dem falske forhåpninger ???

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er desverre ingenting som er bestemt enda, er nok bare på idé-stadiet. Så det kan nok ta litt tid. Men det trengs så absolutt! Har ikke kjøpt et eneste mamma-plagg enda. Jeg har ikke lyst å gå rundt og se ut som jeg er 50 år - syns det er mye tragisk både på HM og Lindex. Vi gravide har jo lyst å være litt trendy og føle oss flotte, vi også!!!

 

Lykke til med shoppingen =)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da får vi vel bare vente og se da..........

 

og når det gjelder mammaklærne på HM og Lindex +++, så får jeg en følelse av at de tar hva de har å syr sammen til ett eller annet, og tenker at de uansett får solgt massevis av klærne ettersom det etterhvert er det eneste man kan få på seg :( har heldigvis funnet et par dongeribukser som borsett fra strikket til magen ser ganske "normale" ut :)

 

og med de lange singlet'ene fra vero moda, ble det ikke så aller verst gitt ;) hehe......ser litt lysere på livet nå !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...