Gå til innhold

Var så flink i går


Mamman til Linéa/VildeHelena!

Anbefalte innlegg

Jeg må bare komme med et skryteinnlegg: I går ryddet jeg det store kottet vårt, endelig kan jeg finne igjen ting. Har dessverre to kott til, men de må jeg drøye litt. I dag er go jenta mi på tre og ett halvt år hjemme, muligens litt feber.Sambo skal kjøpe termometer, så vi får målt i øret, i stedet for under armen. Ikke lett å måle i rumpa påei som ikke vil :o). Kjedelig med syke barn altså. Håper hun blir frisk til i morgen, så kanskje jeg får ryddet de to små kottene også. Godt å komme i orden før den lille kommer, for da blir det nok å holde styr på....

 

Ha en fin dag alle sammen!

Jeg får kose meg med dattera mi jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er det ikke herlig med orden og ikke minst kontroll? Vi har hatt dugnad her med svigermor på besøk, og jeg skal si det var godt!!

 

Flink er du!! Håper du får skikk på de to små kottene også ;)

 

 

Lykke til videre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk! Det er herlig med orden ja. Rot er jo det verste som finnes og humøret blir liksom ikke topp av det heller. :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

aaah. deilig å høre at det er andre som holder på med kotterier også.. hehe. holder på å sortere og rydde det som går an før nybabyen kommer, så nå har rommet til treåringen fått gjennomgå mens han er på barnehagen. har satt inn stor, nyopppusset seng til han, og hengt opp noen nye bilder. skal gyve løs på vinterklærne om litt, få sortert og pakket bort det vi ikke bruker lengre. ordnung muss sein !

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...