Gå til innhold

Blødninger


Mex79

Anbefalte innlegg

I dag våknet jeg opp til en ikke fullt så kjekk dag. Jeg har begynt å få svake blødninger - igjen. Hadde blødninger i over 2 uker fra el og fram til 2 uker siden.. Nå er jeg i min 8'ende uke, snart i min 9'ende.

 

Er det noen som har opplevd det samme? Blir bekymret merker jeg. Skal til UL fredag morgen, føles så utrolig lenge til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Uff, Stakkars deg.. Det er helt sikkert ingen ting galt, det er jo ganske vanlig med blødninger. Hørt om mange som har hatt småblødn gjennom hele svangerskapet og det har gått fint!! det er vel livmor tappen som er ømfindlig.. Hold motet oppe og lykke til på ul på fre.. Stor oppmuntringsklem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har akkurat opplevd det samme som deg. Jeg hadde smerter og brunaktig utflod natt til igår. Var til kontroll på sykehuset. Der så alt normalt ut. Hjertet slo, og legen kunne ikke finne tegn til hvor blødningene kom ifra. Han sendte meg hjem igjen med beskjed om å leve videre med usikkerheten omkring det å ha blødninger. Mange har småblødninger gjennom hele svangerskapet uten at det behøver å være noe galt. Hvis du synes det er lenge å vente, ville jeg ha ringt sykehuset å hørt om du kunne kommet inn idag.

Lykke til:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ordner seg helt sikkert. Ei venninne av meg venter si første jente i august og hun har hat jevne blødninger hele tiden. Det er jo ekkelt, men som oftest er det ikke farlig:) Som de over her sier; ring ned på sykehuset eller til fastlegen din viss du er for redd.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...