Gå til innhold

En milepæl er passert!!


Lofoten

Anbefalte innlegg

Og jeg kan komme inn hit!!! Er nå 12+1 og i går var jeg hos jordmor for første gang. Og der fikk jeg høre verdens vakreste lyd; et lite hjerte som banket jevnt og fint med 150 slag i minuttet. Nå kan skuldrene senkes og snart skal hele verden få vite om at det bor et mirakel i magen min!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei:)Vælkommen inn hit:)Det e utrulig godt å kan senk skuldran,en orntli milepæl å kom hit,det syns æ å da æ kom inn hit!

Bortflytta lofotpia æ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så bra!! Vi er like langt på vei vi da! Jeg var også hos jordmor å hørte hjertelyd i går, men vet ikke hvor mange slag det var i min, men det er ikke så farlig heller.. Jeg ble veldig overraket over hvor høyt opp toppen av livmoren var jeg. Den lå allerede rett under navelen. Symfysemålet var på 12cm. Stemte bra med at jeg var 12+0 i går.

Du er vel fra lofoten du da? Så da er det ingen sjangs for at vi møtes på fødestuen ...hehe:)

 

Lykke til videre:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, er nok ingen sjanse for at vi møtes på fødestuen ;-)

Jordmor ville først ikke lytte på meg, men jeg ba tynt så da ga hun seg. Ble ikke tatt noen mål av meg, så der er jeg blank.

Var bare så ubeskrivelig deilig å høre at det faktisk var liv der inne - nå skal jeg bare glede meg og slappe av framover!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...