Gå til innhold

Da har jeg fått 3D-time:))))


Molait

Anbefalte innlegg

Mandag 8/5. Er da nesten fulle 25 uker ifg ul-termin. Er i begynnelsen av uke 25 ifg menstermin. Noen som har hatt 3d-ul på denne tiden? Er ikke litt tidlig?? På de andre (uke 12 og uke 19) var baby'n min ganske stor. I toppen av gj.snittet. Så er vel kanskje da større en en del andre baby'r på den uka.

 

Assa gleder meg ikke lite da :))))))))))))))))))))))))))

 

Og skal bli gøy å få bekreftet om det er en gutt. Mor driver å strikker blått teppe (str. stoooort) i blått. Blir nok lang i maska (hehe bokstavelig talt) om hun får kontrabeskjed nå;) Men som hun sa, da får vi brodere på noen blomster e.l.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har også tengt på 3D UL. Er 18+1, så i første omgang er det den ordinære UL 4.mai. Mener (med en klype salt) jeg har hørt at 3D rundt uke 26 er bra, men er usikker! Hva sa de når du bestilte time da? Mente de det passet? Hvor skal du? Jeg skal i tilfelle på Majorstuklinikken. Hører de har økt prisen ra 1000 kr til 1500 kr. Stemmer det?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På Majorstua har jeg hørt de helst venter til uke 26. (men da har vi jo igjen den greia med fullgått uke 26 eller i ens 26te uke?!) Ja de har økt til 1500,- Gjorde det to dager før jeg skulle bestille der (typisk assa!!)

 

Man får da med dvd og 4 bilder tror jeg.

 

Synes dette er veeeldig dyrt jeg. Vi bestemte oss for å dra til Tønsberg. Der får du det samme til 650,-. Under halve prisen det:) (hørt om flere som har fått flere bilder der og) Tar ca. 1,5 time å kjøre fra Oslo.

 

Da jeg spurte om når hun syntes jeg skulle komme sa hun bare at jo bare man har passert en 22-23 uker så. For da ser de mer ut som små mennesker. Har og hørt noen si uke 24 er best. Dette fordi man får med mer av babyn fordi den ikke er så stor ennå. Fordelen med å vente litt er at de da har mer fett på kroppen, og ser mindre ailen ut..hehe. Uansett er det anbefalt mellom uke 24 og 34 for best resultat. Hun dama sa nå iaf at det var en fin tid for meg å komme på. Sa og da at jeg var Xuker+Xdager ifg menstermin og ultermin.

 

Det er uansett en utgift, men jeg tenker sånn at det er for sent å ombestemme seg etterpå:) Og har ikke hørt om noen som har angret:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har fått time 31/5 :-) Må kjøre 6 timer for å ta det :-( Er 21+5 i dag, så da er jeg 26+5 :-) Hun sa at bildene blir finest mellom uke 24 og 33 :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal du på Majorstua el på Nøtterøy? (hun sa, altså hun hvor da/hvem hun) 6 timer, da tror jeg nesten jeg hadde revurdert gitt:) Men skjønner og at du vil.

 

Lurer på om det er litt tidlig jeg assa. For meg altså. Men er jo over 24 fullgåtte både ifg mens- og ul-termin. Bare lurer på om bildene kanskje hadde blitt bedre om jeg ventet et par uker til. Var hun damen som satte opp timen da og hun visste hvor langt jeg var på vei. Men uka etter er det 17.mai+ bursdagsfeiring og egentlig en veldig hektisk uke. Hmmmmm...........Nei får bare ta den jeg har fått vel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...