Gå til innhold

Hvorfor lukter det vondt/ annerledes


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har opplevd det samme, men vet ikke hvorfor. Hormoner er jo ofte forklaringen på rare ting som skjer med oss da... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å?? hjelp.. ville man ikke merket sopp???

Hvordan merker man det ? urinveisinfeksjon .. gjør ikke det vondt ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har aldri hatt urinveisinfeksjon selv, men har bare hørt av andre at det kan lukte vont. Dette kan du sjekke med en urinprøve hos legen.

Jeg hadde sopp uten å merke det, det eneste jeg merket var at det luktet vont fra underlivet. Hadde ingen kløe eller noe sånt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

ok ! Kanskje det er det da.. .. lukter jo ikke vondt av underlivet, men når jeg tisser bare.. ringer legen jeg ;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg drikker mye vann;=)

1-3 flasker på jobb og minst 1 flaske hjemme.. i tilleg til juice ..farris

drakk kanskje mer før.. men tisser jo hele tiden også, såd et er sikker uvi.. kjøper transbær kapsler etterpå.. hvis det hjelper blir jeg glad;=)

Tusen takk for svar alle sammen;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har hatt mye urinveisinfeksjon og vet akkurat hvordan dette vanligvis føles (det gjør vondt!). Men jordmor fortalte meg at man ofte ikke kjenner det hvis man får det når man er gravid. Så jeg ville anbefalle deg å sende inn en urinprøve for sikkerhetsskyld. Det kan være farlig å gå med det for lenge.

Hvis ikke så er det en del matvarer (bla. asparges) som får urin til å lukte fryktelig vondt (selv om du ikke har spist så mye av det). Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk;=)

Har ikke spist asparges på lenge.. men når jeg tenker etter harb det vært en liten sviing når jeg har tisset de 2 siste dagene.. så det er sikert i starfasen.. Håper det går over .. ellers blir det medisin hos legen.. prøver tranebær og c vitamin først;=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ganske vanlig at alle kroppsluktene dine endres når du er gravid. Har nok noe med hormoner å gjøre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...