Gå til innhold

Jaaaaaaaaaaa! Smerter


Gayza

Anbefalte innlegg

Våknet for en time siden og hadde diare (sorry detaljene) og sitter med temmelig ubehagelige tak i mage og rygg. Nå må det da skje noe??? Men ikke for det kroppen min har lurt meg såååå mange ganger de siste dagene at jeg tror det ikke før jeg har gutten min i armene. Synes egentlig de kommer gangske tett jeg. Har ikke tatt tiden ennå kanskje på tide å gjøre det? Hehe. Tror jeg skal løpe i dursjen før jeg må dra på føden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lykke lykke til.. jeg skal oxo på føden i dag og se om det skjer noe.. hatt tak i hele natt med 15 min mellomrom og de er vonde....

så kanskje det blir baby på oss i dag:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Riktig lykke til jenter!!!!

Håper dere er klare til "dyst", noe jeg i grunn ikke betviler!

 

Selv er jeg en av "overtids - jentene", og venter med lengsel (p)å smerte. Mange "falske alarmer" men en må bare smøre seg med tolmodighet, nærmere fødsel enn noen gang!!

 

Atter lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvist det er noen trøst så kan jeg fortelle deg at jeg er 11 dager over jeg også. Har hatt 1000 falske alarmer de siste ukene. Men nå er det ikke tvil. Tenk at for hver time som går er du en time nærmere fødsel! Men vet nøyaktig hvor jævlig det er å gå over tiden ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til murmeline!!!! Det er så spennende når dere sier fra at dere reiser på føden! Kan liksom se at køen foran meg blir mindre og mindre og snart er det min tur!! Håper det ikke er falsk alarm, vi er litt lei av falske alarmer ja............

 

Lykke til !!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...