Gå til innhold

Hvorfor svarer dere ikke??


Gjest

Anbefalte innlegg

Nå har jeg skrevet to nye innlegg..og ingen svarer...har dere gått lei eller??

 

Ser at dere svarer bare noen få..er det tillfeldig eller???

Hvet at dere har familie liv dere oxo..men er ikke bare jeg som venter på svar....!!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Må bare svare her...

Jeg kjenner jeg blir litt irritert over slike henvendelser !

 

Du må huske på at spådamene her inne gjør det helt på FRIVILLIG basis !! Det er snakk om småbarnsforeldre som har kanskje fritidsaktiviteter, familitid, hage-arbeid, jobb, hobbier, evt syke barn, venniner å ta seg av, sykler som skal repareres, båt som skal pusses... You name it !!

 

Så til alle dere som er utolmodige.. Tenk litt over at spådamene svarer dere av sin gode vilje og bruker fritiden sin på å hjelpe dere ! Vær litt takknemlig istedet for :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt enig med deg Nanna (pus & bitch)!

jeg venter også på svar, men skjønner at de har et liv og svarer når de kan! de kan jo ikke sitter her å spå hele dagen heller...

Jeg blir kjempe glad om de tar seg tid til å spå meg, for det er jo litt gøy dette her! Så vi får være takknemlige for at de i det hele tatt gidder!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei:) jeg får min del må si at jeg prøver å svare de jeg veit ikke har blitt spådd før.. det er jo mange her inne som spør hele tiden og det er greit får meg, men jeg som sagt prøver å prioritere de som ikke har spurt før... og ja vi gjør dette på frivillig basis.. så hos meg så har jeg da kun tid på kveldene.. og jeg bruker ganske mye energi på å spå, og det er noen her inne som jeg ikke orker å bruke energi på fordi jeg blir så sliten..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...