Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja nå sitter jeg her og tar meg en pils...eller 4 :)

Tenker litt på ting og tang...

Selv om jeg gleder meg veldig til å bli pappa så synes jeg det er litt skummelt også. Vi har selvfølgelig pratet mye om og rundt det å få barn,men skjønner nå (etter at testen ble positiv) at det ikke går ann å planlegge og være helt forberedt på hvordan man egentlig reagerer. Ble nesten like redd som jeg ble glad!

Men nå skal jeg prøve å bare glede meg over det og heller legge dumme bekymringer til siden. Det sies jo at man ikke skal ta bekymringene på forskudd... :)

Å søren, jeg skal på jobb i morgen!!!

Lykke til alle sammen!

Hade!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med positiv test da :-) Dette er selvfølgelig den første følelsen med at det hele er i gang.

 

Neste trinn er nok for de fleste UL(-ene), deretter at det blir liv i magen, hjertelyd hos jordmor, osv. For min egen del ble det litt virkeligere for hvert av disse "trinnene", men nå som det er 8 uker igjen til termin, har det fortsatt ikke helt gått opp for meg... Men sånn er det nå bare...

 

Tror de fleste menn har litt problemer med å forestille seg hvordan alt blir, men tror det er viktig å delta så mye som mulig for at man skal være så forberedet som mulig. Være med på UL(-er), kontroller, jordmor-timer, svangerskapskurs osv.

 

Men lykke til, spennende tid framfor dere nå :-)

  • 1 måned senere...
Skrevet

Har jobbet endel med saken, og er på samme sted selv. Det var en etterlengtet positiv test og vi har vært på UL og alt tingen, men eg kan ikkje hjelpe for det: det e jæ.... skummelt også!!!!

Lykke til! ;-D

Skrevet

Hehe...

 

spennende opplevelse å se en positiv test ja :-)

 

.. og gratulerer forresten :-)

Skrevet

Jeg har aldri vært så glad i mitt liv som da vi fant ut at hun var gravid.

Jeg har heller aldri vært så redd i mitt liv.

Jeg har aldri vært så bekymret i mitt liv.

Jeg har aldri vært så lykkelig i mitt liv.

Jeg har aldri vært så stolt i mitt liv.

 

Kort fortalt: jeg har aldri hatt så mange og sterke følelser i mitt liv.

 

Har ingen tro på at det går over heller.. Og takk for det!

 

Vordende far på 28

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...