Gå til innhold

Noen som er med på STORK prosjektet på Riksen?


Puttipluttipott*har født*

Anbefalte innlegg

Jeg har sagt ja til å være med og skal på første kontroll 2.mai, noen flere? Noen som har vært der allerede og kan fortelle litt?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har fått tilbudet, men vet ikke om jeg skal være med enda. Blir så mange ekstra kontroller og lang ventetid hver gang virker det som. Men det frister jo med noen ekstra ultralyder. Hva sier dere som er med?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei,

 

Jeg har foreløpig bare vært på en kontroll. Da var jeg dårlig og spydde utover labben deres under glykosetesten... og var kjemperedd for ikke å få være med siden jeg ikke klarte å holde på sukkervannet... men det gikk bra og jeg fikk en ekstra UL som trøst siden jeg hadde kastet opp ;-) Synes de er veldig hyggelige :-D

 

- Synes det er helt greit å bli tatt noen ekstra prøver av og fått sjekket ting man ikke er sikker på.

- Man får også en konsultasjon med legen hver gang og kan ev. stille ekstra spørsmål.

- Blodprøvene de tar ekstra er en hjelpende hånd til forskningen.

- Og ultralydene er en kjempebonus.

- Du kan trekke deg fra forsøket når som helst.

 

Jeg anbefaler deg å delta :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er med!

 

Har vært på 2 kontroller.

Glukosebelastningen (1. og 3. gang) tar tid og smaker vondt, 2. og 4. er bare kos.

Synes det er flott å kunne bidra til forskning, og 3-4 ultralyder (fikk også bonus-UL ved første kontroll) er jo heller ikke å forakte.

Det er også mulig jeg får 3D, siden det er en på prosjektet som driver med det.

Og det satte hun meg opp på bare fordi jeg var så skuffa over at jeg ikke har fått noen "ordentlig" UL enda, babyen ligger alltid så dumt til, har bare sett toppen av hodet og føtter og sånt :(

Synes de er kjempehyggelige, og føler at de behandler deltagerne med en fin "I'll scratch your back if you scratch mine"- mentalitet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tusen takk for svar. Etter innleggene deres, gleder jeg meg veldig... Bare noen dager til første kontroll nå;-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...