Gå til innhold

er det galt???

Anbefalte innlegg

Skrevet

er det normalt å treffe jenter på internett, når man har jente? kjæresten min snakker med jenter på nettet, og har på toppen av alt fått telefonnr til et par av dem.. føler han vet hvor han har meg hele tia.. jeg er jo gravid. og har liksom ikke no å skjule.. jeg spurte om vi kumme se på maila hans da han raste igjennom innboksen min her om dagen. men neida, har ikke skjedd en ting! :( jeg får så mange dårlig overraskelser hele tia... uff, føler ikke jeg gjør annet enn å grine for tia. noen råd til meg?

fortvila og usikker kommende mamma

Videoannonse
Annonse
Skrevet

for å si det sånn, s sitter min samboer på msn og snakker med jenter jeg ikke kjenner, men det gjør meg ingenting, men hvis han hadde sjekket opp jenter på nettet og fått numre av de, så hadde det klikket for meg, det er vedig viktig for gubben og forstå at når vi kvinner er gravid, trenger vi mer omsorg og komplimenter enn ellers, sånn føler jeg hvertfall det.

så hadde jeg vært deg, hadde jeg tatt det opp og sagt at det liker du ikke, hva så om du gjorde det samme da,det hadde sikkert ikke din kjære likt noe særlig, så bare fortell han det, og hvis han resgerer på det så er det noe i veien med han.

Skrevet

Jeg vet ikke om det er normalt å treffe andre på nettet når man selv har kjæreste, men jeg ville ikke likt det om min mann gjorde det samme. Hvertfall ikke dersom han fikk tlf nr fra noen av dem! Jeg tror du tenker ganske normalt!

Du skriver: "jeg får så mange dårlige overraskelser hele tia", er det kjæresten din som gir deg disse dårlige overraskelsene?

Det er jo ikke så lett å skulle være usikker på kjæresten, særlig ikke nå. Kanskje han ikke forstår hvordan det går inn på deg, gutter trenger det nok litt konkret av og til. Si til ham at du har en ting du gjerne ville snakket med ham om.

Husk at du er utsatt for et hormonras for tiden. Ta opp ting som plager deg, ellers blir problemene gjerne større.

:o) til deg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...