Gå til innhold

Forhåpentligvis siste runde.................


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Hei!

Har nå 6 uker igjen til termin og veldig klar for å fastsette navn til jenta vår. Det har absolutt vært en vanskeligere prosess enn ventet :-)

 

Det har egentlig alltid vært Amalie. Men, nå er det blitt så populært og to av mine beste venninner har kalt sine døtre for Emilie og Mallin. Føler da det blir litt kjedelig med Amalie. I det siste har både jeg og mannen fått øyene opp for Adela, men er redd det blir litt for spes.

 

Flott om dere er med å rangerer:

 

Amalie

Adela

Elena

Elin

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei!

syns du skal ta Amalie jeg. det er veldig fint. du kan ikke tenke på at venninene dine har navn som Emilie og Malin., Amalie er jo et annet navn.. Amalie er blitt mere populært ja , men det er andre navn som scorer mye høyere på navnestatistikken. som jeg heller ville unngått hvis popularitet er et problem.

Adela og Elena er litt uvante og spesielle navn etter min smak.

 

Jeg har vært inne på mange navn til min lille. Favoritten er soleklart Kevin, og har likt dette navnet så lenge jeg kan huske.

Men problemet mitt er at naboen har en liten gutt som heter dette. Men etter mye frem og tilbake har jeg funnet ut at jeg kan ikke tenke på dette siden Kevin er navnet som jeg liker best til syvende og sist.

 

Lykke til! ikke tenk på hva andre mener ta det navnet som du føler blir mest riktig for deg å kalle din lille, så får andre venne seg til det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

hold på det du tenkte først, du! hvis ikke kan du komme til å angre, og det er leit, for du kan ikke ombestemme deg...

 

men hva med amelia...? fjerner det kanskje litt fra emilie og malin, dessuten litt mindre brukt. vakkert, ikke sant :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og her kommer min ragering og kommentar:

 

Amalie- Nydelig!

Adela- Nydelig det også!

Elena- Litt pent egentlig..

Elin- ikke så glad i det...

 

Ville tatt enten Amalie eller Adela:-)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Adela er pent, men Adele er penere :)

Ikke Elna.

Syns godt du kan bruke Amalie.

Dersom du liker det godt angrer du nok etterpå (dersom du ikke bruker det)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Amalie er veldig fint, men jeg ville gått for Adele, med e til slutt. Kjenner ei som heter Ruth Adele, og tenkte aldri at Adele var et kjempespesielt navn, bare nydelig!! Adela var vanskeligere å si, synes jeg...:)

 

Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg syns Amalie er litt kjedelig..Adela er utrolig nydelig,det peneste av alle fire navnene! Elena og Elin er greie nok.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...