Gå til innhold

for tidlig med vondt i ryggen???????????


Herkules

Anbefalte innlegg

Hei på dere

 

Var hos legen i dag og da han spurte om formen ol nevnte jeg at jeg hadde vondt i ryggen men jeg trodde det var normalt.

 

Legen min mente at dette var litt tidlig (er 22+4 ) Jeg stusset litt over det ser jo at mange har vont i ryggen og at noen ahr BL så tidlig som i uuke 14!

 

Uansett så er det ikke noe å bry seg om jeg tror ikke det blir værre og jeg har jo vondt i ryggen (artritt)selv om jeg ikke er gravid også så han tenkte seg ikke akkurat om da

 

bare lurte på om det var noe i at det var tidlig

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

jeg var vel hos fysio rundt uke 14 pga noe som kjentes ut som BLP.. ho syns det var vel tidlig, men da jeg nevnte at jeg slet med ryggen og hoftene ellers også, så var det full forståelse....

Var der bare en gang for det var lite ho kunne gjøre, men nå har jeg flytta og bytta lege så skal ringe i morgen og bestille ny henvisning til fysio, for det blir bare værre og værre...

Er 22+5 i dag...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

he he håper du får hjelp med plagene og at fysio hjelper

Jeg ahr fysio jeg osm jeg går til fra før av og det hjelper det for mye såderfor ikke så viktig hva legen mener.

 

Han var veldig kjapp i dag han sa at da ses vi om 4 uker før jeg hadde reist meg fra benken etter magemål:)

 

Timen min begynte 10.00 og 10.08 satt jeg i bilen med tenningen i :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

åh.. såpass... omtrent som ULen min det.. og det inkluderte at heisen stoppa en etg før den skulle, 20 min forsinkelse OG at vi gikk fem etg ned igjen... :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen leger er merkelige altså..jeg er i uke 14 (med tvillinger da) og ryggen min har bare lyst til å skrike av og til. Svangerskap er individuelle så det er vanskelig å sette noen mal

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

:-( Har fått noe innmari vondt i rydden! Helt fra under skuldrene og ned til rumpen :-( Hatt det i ca 1 uke nå, er 21+4! Håper det går bedre med deg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjipt når du opplever det på UL da!!!! dette var jo "bare" en kontroll.

 

God bedring alle vonde rygger

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det samme hendte med meg...

var på første lege kontroll i uke 20 å da hadde jeg oxo vondt i ryggen, ell kors ryggen men så sa legen min at det var altfor tidliG!! Fikk helt hakeslepp jeg!! Det er jo min kropp å jeg vet selv hvoir jeg har vondt å ikke lixom!!

 

Men jeg har ikke fått noe mer smerter da!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke om det er tidlig. Jeg fikk iallefall vondt fra uke 17-18 sist svangerskap. Et par uker senere fikk jeg konstatert bekkenløsning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei du!

Jeg går til kiropraktor pga. bekkenlåsninger (vond korsrygg og "rumpe"), det har jeg holdt på omtrendt siden jeg var ett par uker på vei.... I følge han så kan noen få både bekkenløsning og andre ryggproblemer fra omtrendt før de vet at de skal ha barn.... Kropper og hormoner er ikke helt like for alle:-) Håper ryggen bedrer seg!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei!

Var hos legen forrige uke, fikk forståelsen av at vond korsrygg kan tyde på at rier har meldt sin ankomst. Kynnere merkes som stenhard mage, noen har smerter og noen ikke, men har man kynnere fulgt med vond korsrygg kan det være rier og det kan føre til fortidlig fødsel dersom riene ikke stanses.

Var hos legen forrige uke og da hadde han mistanke om at dette var tilfelle med meg. Så foretok han en underlivsundersøkelse for å sjekke bakterier og åpning og da viste det seg at alt var heeeeeelt i orden!! Gjett hvem som var glad da :-D Hilsen meg :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...