Gå til innhold

Hva syntes dere om dette? Er det frekkt...?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Impulsiv som jeg er sa jeg til min forlover at vi skal betale overnatting for henne og mannen. Vi skal gifte oss i utlandet og tenkte da og betale overnatting for de i 1 uke.Det blir da 2 500 kr. Men så sier hun at de skal være 10 dager når de først kommer. Kjempe fint sier jeg...Men tenkte at hun sikkert kom til å tilby seg å betale litt...Men neida. Så da blir det 3 500 kr. Hun vet at vi ikke har verdens beste råd heller. Det har ikke de heller da men. Hun er veldig opptatt av hva ting koster til vanlig ( ALT liksom...Og forteller meg det minste lille hun kjøper seg) Men nå har hun ikke spurt en eneste gang. Hva syntes dere? Jeg er på nippen til å si at hun må betale for de 3 ekstra dagene selv altså 1000 kr. Vi skal ha leiebil også og skal da både hente og kjøre de på flyplassen. Men de er begge sånn at de tar ting halvveis som en selvfølge....Å, det er såvanskelig for meg dette....PÅ TOPPEN av dette så angrer jeg på at jeg tok henne som forlover. Jeg holder på å DØ. Kan noen gi meg noen tips?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde krevd at hun betalte de ekstra dagene selv, er ganske generøst å betale en uke uansett. Tre ekstra dager høres ikke så mye ut, men det gjør derimot 1000,-

Så si at du kan fint ordne tre ekstra dager det blir bare 1000,- for henne å betale i mellomlegg.

Skrevet

Helt enig med Intensity, dette bør hun betale selv. Gjør som Intensity sier, si at du greit kan ordne med 3 dager ekstra for henne, men at kostnaden for dette må de betale selv. Synes du har vært generøs, jeg!

Skrevet

Klart hun skal betale de siste 1000 kr selv!! Du tilbød deg å betale for 7 dager... Vil hun være noen dager ekstra, så er det jo opp til henne å betale for det.

Dumt du angrer på at du valgte henne som forlover. Men gjør det beste utav det, og ikke tenk mer på det. Gjort er gjort! Det blir bedre enn du tror!

Skrevet

Tusen takk for støttende svar...Problemet er at jeg ikke var tydelig nok når jeg sa jeg skulle betale for overnattingen..Dvs at jeg ikke sa hvor mange dager vi hadde tenkt å betale for. Jeg er så jævli dum altså&%#&%# Og ikke nok med det, så er det 3 måneder siden vi snakket om det og bestilte turen og alt....Er det fortsatt greit å gi beskjed? Jeg føler ikke det kanskje. DUMME DUMME meg.

Skrevet

De ekstra dagene bør hun nok betale selv mener jeg! Du har jo sagt at du betaler for den uka,utover det må hun koste selv! Skulle bare mangle!!

Skrevet

Så ha to forlovere. Velg den andre også som du har i tankene..... Hadde garantert tatt to forlover viss jeg angret over valget mitt.....

Betal for dem, og så glemmer du hele greia. Men frekt av henne å ta ekstra dager. Så kanskje jeg ville ha sagt sånn ehlt naturlig at det der mellomlegget, når dere får regninga må de betale. Men så er det det da at 1000 kr. i det lange løp egentlig ikke er sååååå mye.

Men fy søren egentlig så frekt ja når jeg tenker meg om her mens jeg skriver. Be om å få 1000 kr. for de ekstra dagene...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...