Gå til innhold

NOEN SOM HAR FÅTT SVAR I TRHEIM??


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Jeg har ikke fått svar i allefall.

Løper ut til poskassa hver dag, men har ikke kommet noe :(

 

Har hørt at de som får plass skal få brev denne uka.

Tror ikke man får brev hvis man ikke har fått plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det skal komme siste uken i april, så blir vel denne eller neste uke..:-( Teit at alle andre i Norge har fått svar for leeenge siden..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi har fått barnehageplass i Tr.heim, ikke fått noe brev om det enda, men sto på tr.heim kommune sine nettsider!! JIPPI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Viste ikke at man kunne gjøre det jeg..

Men nå har jeg også skjekka der og han har ikke fått plass. Står på venteliste, står ikke noe om hvilken plass han er på :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sendte mail jeg til barnehageservice, de sa at de sender brev hver dag nå.De holder på med hovedopptaket.De som IKKE får plass i hovedopptaket får avslagsbrev i posten i juni-så det er bare å vente.....Hører du ikke noe før juni, så er det vel heller dårlig....:-)

Så hvis du ikke har fått brev i posten ennå, betyr det vel at de ikke har trukket om akkurat dere har fått plass.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Man kan gå inn på nettsøknaden sin, da står det om man har fått plass eller om man er på venteliste... Er på venteliste selv..:-(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er dessverre på venteliste her og, i følge websidene. Har ikke fått noe brev. Vi er 7 stk som treffes en dag i uka (6-7 mnd gamle babyer), og bare en som har fått plass... Lurer på hvordan det skal gå med dette barnehageløftet jeg!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, høres jo veldig sannsynlig ut at det skal være full dekning innen utgangen av 2006..! Og i tillegg setter de nå ned prisene på barnehage i stedet for å bruke disse pengene på å bygge ut tilbudet... Argh...!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...