Gå til innhold

TRONDHEIM: Flere gravide som har barn fra før her?

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i august, og har fra før av ei jente mars 2004.

Så da blir det 2 jenter med 2 år og 5 mnd mellomrom på meg.

Planen er å være hjemme med begge to, å tilbringe dagene på åpen bhg, på lekeplasser og annet som er koselig. Kjempespent på hvordan det vil bli å være flerbarnsmamma! Er det flere her som har barn fra før av? Klem!

Fortsetter under...

Heisann!

Eg har to gutter. De blir 3,5 og 1,5 år når gutt nr kjem i slutten på august. Blir nok liv i leiren med tre gutter på 3,5 år.. :) Men eldstemann går 100% i barnehage, og nr to skal gå to dager frå 01.aug. So eg får litt tid til berre babyen og :)

Kansje du vil komma på treff på torsdag...? E ganske kosli, og alltid kjekt med nye :)

Heihei:-) Jeg har en gutt på 2,5 år og venter en liten jente i juni:-) Så da blir jeg tobarnsmamma og er veeeldig spent på hvordan det vil bli ja:-) Regner med det går helt strålende, både gleder og gruer meg, og tror det blir en kjempefin sommer:-)

Hørtes koselig ut det! Skal se om jeg får mulighet til å komme. :)

Ellers så tenkte jeg å foreslå et gravid/nybakt-treff for alle oss som også har småbarn, i Ila-parken en helgedag. Kunne jo blitt kjempekoselig! Det er en stor park der med en stor fin lekeplass for barna. Gratis parkering og lett å gå til fra byen, eller busse til.

Innteresse for det, trondheimsjenter?

Annonse

Jeg har termin i juli og venter ei lita jente. Har en liten gutt på litt over 2 år, født i februar 04. Jeg skal ha et års permisjon, men lillegutt kommer til å fortsette i barnehagen. Får nok litt kortere dager da:-) Akkurat nå ser jeg mest fram til å få treffe jenta mi, for nå er jeg lei av å gå gravid, men det blir siste gangen, så må vel holde ut:-)

• 2 uker senere...

Jeg fikk ei jente i april 2004, og venter et nytt knøtt i januar 2007. Sist gikk jeg tilbake til hovedfagsstudier og utenlandsopphold da jenta var 5mnd, denne gangen gleder jeg meg til å være hjemme HELE permisjonen og bare nyte livet og småtrollene :)

Jeg har en gutt som ble født i mai 2004. Venter ei jente medio august. Jeg har gutten i barnehage. Vil ha ham hjemme, men det går ikke pga bekkenløsning. Klarer ikke å leke noe særlig med ham :(

Er det du som er på tett inntil også..?

Skal du være med på treffet på primo tirsdag 23.05? Jeg har lyst til å dra, for det sosiale livet mitt har gått rett vest etter at jeg ble fullt sykemeldt.

Annonse

Ja, prøver å finne i en bra bæredings til nybabyen, og ekspertisen skal vist finnes på tettinntill.com. Kan godt bli med på kafe på tirsdag ja. : ) Litt synd at det treffet bare er for aug-sept-oktober. Men men..

......Men til resten også da!!!

-Om det er flere som kunne tenkt seg å treffes på lekeplass med småttisene en dag..... (Hverdager passer gjerne bedre for min del, men helg går bra det også.) Hvilken dag/dato passer for dere? Vært morro om det hadde blitt noen som hadde treftes!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...