Gå til innhold

TRONDHEIM: Flere gravide som har barn fra før her?


Christoffer

Anbefalte innlegg

Jeg har termin i august, og har fra før av ei jente mars 2004.

Så da blir det 2 jenter med 2 år og 5 mnd mellomrom på meg.

 

Planen er å være hjemme med begge to, å tilbringe dagene på åpen bhg, på lekeplasser og annet som er koselig. Kjempespent på hvordan det vil bli å være flerbarnsmamma! Er det flere her som har barn fra før av? Klem!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Heisann!

 

Eg har to gutter. De blir 3,5 og 1,5 år når gutt nr kjem i slutten på august. Blir nok liv i leiren med tre gutter på 3,5 år.. :) Men eldstemann går 100% i barnehage, og nr to skal gå to dager frå 01.aug. So eg får litt tid til berre babyen og :)

 

Kansje du vil komma på treff på torsdag...? E ganske kosli, og alltid kjekt med nye :)

 

 

 

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heihei:-) Jeg har en gutt på 2,5 år og venter en liten jente i juni:-) Så da blir jeg tobarnsmamma og er veeeldig spent på hvordan det vil bli ja:-) Regner med det går helt strålende, både gleder og gruer meg, og tror det blir en kjempefin sommer:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har 1 gutt som er født i oktober 04 og venter nr 2 i september.

Mest sansynlig en jente denne gangen ifølge ul men kan jo gjømme seg noe.

jeg skal ha gutten min i bhg 50% så jeg får litt tid med bare babyen.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hørtes koselig ut det! Skal se om jeg får mulighet til å komme. :)

 

Ellers så tenkte jeg å foreslå et gravid/nybakt-treff for alle oss som også har småbarn, i Ila-parken en helgedag. Kunne jo blitt kjempekoselig! Det er en stor park der med en stor fin lekeplass for barna. Gratis parkering og lett å gå til fra byen, eller busse til.

 

Innteresse for det, trondheimsjenter?

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kunne sikkert prøvd å fått til det.

Ila parken e litt langt unna meg men kan vel få det til hvis gubben kjører.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres koselig ut med treff da..! Ilaparken er litt ukurant for oss også, men går sikkert bra, har jo bil da..:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en jente fra før som var 2 år i jan. Venter en gutt i aug... blir spennende å se hvordan det blir å være tobarnsmor....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har termin i juli og venter ei lita jente. Har en liten gutt på litt over 2 år, født i februar 04. Jeg skal ha et års permisjon, men lillegutt kommer til å fortsette i barnehagen. Får nok litt kortere dager da:-) Akkurat nå ser jeg mest fram til å få treffe jenta mi, for nå er jeg lei av å gå gravid, men det blir siste gangen, så må vel holde ut:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Jeg fikk ei jente i april 2004, og venter et nytt knøtt i januar 2007. Sist gikk jeg tilbake til hovedfagsstudier og utenlandsopphold da jenta var 5mnd, denne gangen gleder jeg meg til å være hjemme HELE permisjonen og bare nyte livet og småtrollene :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en gutt som ble født i mai 2004. Venter ei jente medio august. Jeg har gutten i barnehage. Vil ha ham hjemme, men det går ikke pga bekkenløsning. Klarer ikke å leke noe særlig med ham :(

 

Er det du som er på tett inntil også..?

 

Skal du være med på treffet på primo tirsdag 23.05? Jeg har lyst til å dra, for det sosiale livet mitt har gått rett vest etter at jeg ble fullt sykemeldt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja, prøver å finne i en bra bæredings til nybabyen, og ekspertisen skal vist finnes på tettinntill.com. Kan godt bli med på kafe på tirsdag ja. : ) Litt synd at det treffet bare er for aug-sept-oktober. Men men..

 

 

......Men til resten også da!!!

-Om det er flere som kunne tenkt seg å treffes på lekeplass med småttisene en dag..... (Hverdager passer gjerne bedre for min del, men helg går bra det også.) Hvilken dag/dato passer for dere? Vært morro om det hadde blitt noen som hadde treftes!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...