Gå til innhold

trenger meninger


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

hei hei..

jeg hadde mensen sist i begynnelsen av mars, men det var bare i 3 dager.pleier å ha det i 5-7 dager..jeg har ikke fått mensen igjen enda, og jeg har ikke følelsen av at jeg får det snart heller...men jeg tok 2 tester i slutten av mars = negative, og jeg tok en til for ett par uker siden, også negativ. men lurer fortsatt på om jeg kan være gravid..føler meg så oppblåst i magen, og jeg tok et glass øl for noen helger siden og da fikk jeg plutselig utrolig vondt i magen!!! er så usikker,men jeg kan vel stole på 3 tester???

det har skjedd noe så det passer ikke å være gravid nå,selvom jeg på en annen måte veldig ønsker det!

takk for svar...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei hei til deg åsså :o)

 

Tok to tester ca en uke etter at mensen skulle kommet, begge neagtiv. Tok så en ny 1 1/2 uke, og den var positiv. Det kan ta opptill en uke etter forventa mens før det gir utslag på hjemmetester.

 

De to jeg tok først var Quick Response, mens den som var positiv var Clearblue. Kanskje det har noe å si?

 

Lykke til :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hvis du får en negativ til og mensen ikke kommer ville jeg tatt en tur innom legekontoret og fått tatt en blodprøve...da får du hvertfall et sikkert svar...

Lykke til,og selv om det er litt rart å si det så håper jeg du ikke er gravid,siden du ikke vil det selv...

Lykke til!!!

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...