Gå til innhold

uff, disse kynnerne...


Maiprinsessa06♀&Maiprins09♂

Anbefalte innlegg

jeg har kraftige kynnere hele dagen, men jevne mellomrom...de er ikke vonde eller noe, jeg merker bare at magen blir hard... og inatt hadde jeg vondt i ryggen, og på siden, nederst i magen..lå våken fra kl to til fem ca... er dette normalt sånn på slutten? er 5 uker til termin... dette er min første, så jeg er helt blank..:o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er i uke 39 og har denne gangen mye og vonde kynnere. Spesielt på kvelden og natta. Slitsomt. Legen sier at det er slik det kan være de siste 4 ukene før fødsel.

Det er veldig forskjellig. I mitt forrige svangerskap gikk vannet plutselig en natt 2 uker før terminen. Da hadde jeg ikke fått et eneste forvarsel.

 

Lykke til! Pass på å sove mye på dagtid, når kynnerne holder deg våken på natta. Jeg stillte litt for trøtt til min forrige fødsel og denne gangen skal jeg stille så utvilt som mulig.

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

takk for svar:o) men var det sånn at de kom ganske ofte etter hverandre på kvelden/natta? de gjør det på meg...men ikke like ofte på dagen...er minst 1 i halvtimen liksom på kveldene, og når jeg skal sove...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...