Gå til innhold

Dere som var trøtte i begynnelsen av svangerskapet


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ja jeg tok testen pga at jeg følte meg KJEMPE TRØTT og uopplagt. så da mensen var en dag for sent, testet jeg meg.. å den var positiv;)

 

Nå 28 uker senere er jeg nesten like trøtt enda:)

Lenke til kommentar

Ja, jeg var utrolig trøtt og sliten allerede før jeg visste at jeg var gravid. Andre kommenterte til og med at jeg såg trøtt og sliten ut.

Lenke til kommentar

Jeg var også mye trøtt før jeg fant ut at jeg var gravid. Har alltid vært en trøtt person, men hadde perioder i januar der jeg var ekstra trøtt, og det va nok på grunn av at jeg var gravid. Fant det først ut i februar på grunn av andre årsaker. Er nå 17-18 uker på vei, og fortsatt trøtt og sliten.

Lenke til kommentar

Første "symptom" var nok trøtthet, ja. Var fullstendig utslitt når jeg kom hjem fra jobb, og ble gjerne liggende på sofaen resten av dagen... Er ikke sånn til vanlig, og har hatt mye overskudd i svangerskapet, særlig nå mot slutten:-)

Lenke til kommentar

Annonse

Mine første symptom var uteblivende mens og ømme bryster. Jeg følte ikke at jeg ble trøtt før etter ca 2 uker (har veldig regelmessig mens så jeg visste at jeg var gravid i 5. uke). Men jeg hadde nettopp kommet tilbake fra en lang reise gjennom flere tidssoner så jeg var rimelig trøtt pga det de første 2 ukene. Tenkte ikke på at jeg kunne være gravid da fordi jeg hadde regnet med å være trøtt. Var kjempetrøtt helt til ca 16. uke. Det er heldigvis bedre nå, det var rimelig kjedelig å sove så mye :)

Har fått litt søvnproblemer, så jeg er fortsatt trøtt, men det er ikke så mye som det var.

Lenke til kommentar

Jeg var veldig mye trøtt, er det fortsatt, men når jeg fikk vite jeg var gravid ble jeg mer ops på det, så nå går jeg rundt å gjesper å er trøtt hele tiden, slitsomt når man står med kunder på jobben og må/skal være blid og opplagt. Og jeg har ingen planer om å si at jeg er gravid til noen på jobben enda...

Lenke til kommentar

Jeg var helt ferdig, hadde ikke energi til noen ting! Og konstant kvalm. Det var sånn jeg forstod at jeg antakelig var gravid, og tok en test... og den var positiv. Dro til legen og tok ny test der, og den bekrefta graviditeten. Jeg ble da sm, for jeg var helt tom for krefter...

Lenke til kommentar

Det begynte med eneste gang. Jeg trodde ikke jeg var gravid, men heller at jeg skulle bli syk av influensa eller noe.. Da jeg tok testen viste det seg at jeg var 4 uker på vei..

Den trøttheten synes jeg har vært noe av det verste...Sov 2-3 timer på ettermiddagene og la meg 21/2130 for kvelden. Gjespet meg gjennom dagene på skolen og... Helt forferdelig synes jeg det var..

 

Nå er jeg inne i min 22 uke og nå har den begynt å gå litt over. Å det er deilig.. Følte at jeg ikke hadde ork til noen ting.

Lenke til kommentar

Ble trøtt i 6-7 uke og var det til ca.13-14 uke. :) Elsket å sove. :)) Nå begynner trøtten å komme tilbake, er i uke 34. :)

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Annonse

Var trøtt fra uke 6-7 og til uke 14 kanskje! Var veldig kvil og opplagt frem til uke 27, er veldig trøtt igjen! Går nå i uke 29 og er TRØTT

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Noen som har noen råd da for hvordan en skal bli mer opplagt? Jeg er også dritt trøtt! Vil helst legge meg TIDLIG!

I dag skal vi ut å se kampen, og d skal være fest etterpå. Blir sikkert ikke så givende når en skal være edru... Men er jo greit å holde lenger enn kampen da... Så tips motaes med stor takk!

Lenke til kommentar

Tror det beste er aa lytte paa kroppen...naar den sier den er troett, saa trenger den hvile...ta det rolig og ikke press deg selv til noe du egentlig ikke oensker aa gjoere, saa har du det bedre med deg selv og de rundt deg....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...