Gå til innhold

Only/Vero Moda! Dra dit!


sprellemor

Anbefalte innlegg

Jeg er som de i tråden litt nede på siden dritlei av mammaklær. I dag dro jeg på Vero Moda/Only for jeg har hørt at de har fått inn de lange singlettene igjen. Kjøpte to av de (koster 69 kr) og så måtte jeg bare se litt til. Fant linbukser med strikk i livet og knyting til 100 kr! Bare å feste under magen! mYe deiligere enn mammabukser, og slipper å gå m store gamle bukser med åpen glidlås og stor beltespenne, som jeg har tydd til de siste ukene. Magen har blitt så stor at jeg ikke orker å ha på meg mammabukser som sitter rundt magen. Blir rett og slett for trangt. Men de lange singlettene går hele veien ned til bukselinningen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Takk, jeg eeeeeelsker de lange singlettene på vero moda! Skal løpe og kjøpe i morgen!!! Har de i 4 farger, men bruker de hele tiden. Nå ble jeg glad gitt!

 

Takk takk takk!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for tips, skal søren meg ta en tur dit i morgen. Er kjempe lei av å gå i de samme kjedelige mammaklærne og med tanke på at jeg er i uke 37 og ikke har all verdens med tid igjen før krabaten kommer ut gidder jeg ikke bruke masse penger på nye mammaklær heller!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også har vært å kjøpt "mammaklær" der hehe...

 

De lange singlettene er jo helt hærlig.

 

Vi har en butikk her i bygda og de har singlettene som vero moda hadde for 2-3 år siden og de er litt strammere og blir kjempe fin over magen.. hadde disse fra forje svangerskap så når jeg så det kjøpte jeg de i andre farger også...

 

å de kan man jo bruke etterpå også ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heeellu!! vet de er kjeempegenial! på vero moda på KBS i trhem har de den ganle modellen med superstretch... (129) den er myye bedre enn den til 69...men den duger den også altså!! var å hamstret singletter der idag jeg... å det var d flere som gjorde skal jeg love deg... :D løp å kjøp!!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh, ja!

Kjøpte 4 av disse singlettene, i forskjellige farger for et par uker siden.

Bare for å trøste meg selv med litt shopping!

Dritbillig, og kjempeherlig!

Dritherlig å kunne kjøpe noe som ikke er "mammaklær"...

Og disse rekker akkurat ned til bukselinningen rett nedenfor magen!

Herlig.

Og så kan man jo bruke disse nar man har nådd tilbake til "normal" magestørrelse igjen:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...