Gå til innhold

HJELP!!!!


Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥

Anbefalte innlegg

NÅ begynner jeg å bli desperat! Det nytter ikke å få tak i dagbarn, jo! Vi MÅ ha en inntekt fra juni! så hvis noen ser denne:

 

Jeg har en gutt på 9 1/2 mnd og søker etter to barn i ca samme alder... Jeg skal jobbe hvitt og tenkte å ta ca 6000,- pr barn... Det blir innkludert alt av mat, frukt og bleier... Noen som vil begynne i midten av mai? Jeg virker kanskje desperat nå, men jeg elsker å omgås barn! :-)

Jeg er en tålmodig sjel med mye kjærlighet å gi! Har erfaring fra barnehage, så jeg vet hvor krevende flere barn kan være, men det ser jeg bare på som en utfordring!

 

Det må vel finnes noen der ute som ikke skal ha ferie hele sommeren...?

 

Vi bor forresten i 1 etg i en enebolig på Ekeberg... Ikke langt unna Ekebergsletta!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Det kan jo være at mange synes det er dyrt.... litt ille hvis det ikke skal lønne seg å jobbe hvitt, men 6000,- er nesten like mye som tre barnehageplasser det. Jeg har tenkt å ta 4000,- og har fått mange tilbakemeldinger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det er da ikke dyrt m 6000 hvitt! man har jo kontantstøtten på 3300,- når de ikke er i barnehage, så det blir jo noe av den samme utgiften som til bhg, pluss får fradrag på skatten.

 

Nei du kan trygt ta 6000 hvitt, ville ikke gått ned på det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi trenger dagmamma til vår sønn på snart 9 mnd fra og med 8 mai! Vi bor i Oppegård kommune men vi jobber begge i Oslo sentrum og da er jo Ekeberg på veien.

Det eneste som er problemet vårt er at vi ikke har sjangs til å betalte 6000 kroner (selv om det er hvitt) før i august når vi begynner å få kontantstøtte. Så hvis du er intressert i å gjøre det svart i mai og juni (juli har vi ferie) så kunne det vært interesant!

Vi begynner å bli ganske så stressa nå for det er ikke mange dagene igjen!:o)

 

Mvh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...