Gå til innhold

Er her flere med mye utflod???


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Jeg må gå med truseinnlegg hele dagen fordi det kommer ganske mye =( Ikke noe gøy akkurat!!!

 

Er i uke 23 nå - er det flere som har samme problemet?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes også jeg har ganske mye utflod. Andre dager mer enn andre... vet ingenting om hva som påvirker at det blir mye eller lite...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har veldig mye utflod til vanlig (når jeg ikke er gravid) og går alltid med truseinnlegg. Ikke så gøy, men det har blitt en vanesak. Så nå når jeg er gravid er det helt ekstremt mye. Det er visst helt normalt. Veldig forskjellig hvor mye utflod man har og alt er greit.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var og kjøpte meg sånne asan intimservietter til å ha veska nå. I tillegg til utflod så har jeg begynt å få små urinlekkasjer i blant...ikke tøft

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Også veldig plaget med utflod. Skulle til å dusje her om dagen og før jeg fikk skrudd på vannet så nøys jeg. Kjente da at det rant utflod nedover lårene. Var helt hvitt akkurat som om det var melkedråper!

 

Var glad jeg skulle dusje da ja!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg bruker faktisk bind hver dag pga det jeg! Nå er jeg 25+6, husker ikke når det begynte, men det var vel sånn ca etter de 12 første ukene tenker jeg. Kjipe greier!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg også! Er helt blankt hos meg, ikke noe farge. Synes det har begynt å klø litt dernede også de siste dagene. Kan det være et soppinfeksjon? Er vel vanelig å få det når man er gravid. Syns dere jeg skal nevne det på kontroll på torsdag? Trodde egentlig utfloden ble misfarget dersom man hadde en soppinfeksjon?

Jeg er forøvrig også 23 uker nå

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er utfloden deres helt blank liksom, kunne like godt vært urin....??????????????????

??????

 

 

vet ikke om jeg lekker urin eller om det er utflod se, fuktig i trusa bortimot hver dag.....

 

å det uten å ha sett en sexy mann:=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke vært plaget med utflod i det hele tatt fram til graviditeten, nå er det del ja....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

dette har jeg også blitt plaget med. begynte med for noen uker siden, bare jeg hoster eller nyser eller trener så lekker jeg litt urin.

masse utflod også.synes det er ubehagligt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...