Gå til innhold

UL


Ferdig ;-)

Anbefalte innlegg

I morgen skal jeg på ordinær ul, og jeg gleder meg så voldomt. Det blir lissom aldri ONSDAG........... "glis". Har vært på tidlig ul i uke 12, og da var alt fint. Blir så gøy å se igjen mitt lille vidunder. Er 17+3 i morra. Jippi jippi jippi..................

Men har enda ikke klart å bestemme meg for om jeg vil vite kjønn hvis de ser det he he.... vanskelig det synes jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg synes ikke det var et vanskelig spørsmål. Så mye bedre det er å kunne forberede seg på personen der inne hvis man vet om det er en liten jente eller gutt... både når man handler inn,,, men også fordi man f.eks. kan gi barnet et navn veldig tidlig...Vi fikk ikke vite det helt sikkert, men jeg skal på UL den 4 mai via STORK-prosjektet på riksen, så det blir bra :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Glemte helt! LYKKE TIL imorgen!

 

En herlig opplevelse uansett om du vil vite kjønn eller ikke! Tenk at det går an å se den lille sprelle rundt... og at man kan sjekke at alt er i orden... herlig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Å, lykke til!! Bare gled deg, det er så kjekt at!

Husk at å få vite kjønn, er ikke 100% sikkert, mange har fått seg en overraskelse når de føder!! Jeg såg veeldig sikkert at det var gutt, men har likevel ikke løpt og kjøpt så mye ennå.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, en hører jo om at det er antatt feil :-). Får kjenne på magefølelsen i morra tror jeg. Tror egentlig pappa`n skal få bestemme. Jeg både vil og ikke vil tjihi......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei! Ikke sikkert du skal inn her igjen før UL, men jeg hørte om noen som fikk kjønnet nedskrevet og lagt i en konvolutt. Dette var ei stund før jul, så de skulle bestemme seg på julaften om de ville se på lappen eller ikke... De bestemte seg for ikke å se på den da, men dere kunne evt gjort noe slikt da. Da har trenger dere ikke ta valget i mårra, men på en dag som er spesiell for dere kanskje? Uansett; LYKKE TIL!! En spesiell opplevelse blir det uansett! Jeg må vente til 12.mai jeg... nedtelling ja... :o)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lykke til :)

Jeg skal på UL 2. mai og gledegruer meg.. heheh...

Jeg har hørt om det med konvolutten jeg og. Det er et veldig bra tips om dere ikke har bestemt dere helt enda.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...