Gå til innhold

Mannen min tar ikke initiativ til sex...


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Mannen min tar ikke initiativ til sex lenger.... Det kan ta måneder, og enda flere måneder uten at det skjer noe....hvordan er det mulig? Det er nesten bare jeg som tar initiativ til sex... Hvis jeg sier at spesielt de 2 siste årene så har han vel ikke forsøkt....og finner på unnskyldninger når jeg tar initiativ... Jeg er gravid nå da, fordi vi gikk inn for å prøve å få barn...så da måtte vi jo ha sex... Vi har vært sammen ca 6 år, og de 4 første årene hadde vi MYE sex!!! 1-5 ganger for dagen ca...

Jeg er så frustrert at jeg aner ikke hvor jeg skal gjøre av meg. Jeg elsker å ha sex med han, men han tar aldri initiativ, det er alltid jeg.....og jeg tør snart ikke mer, for jeg blir helt knust når jeg merker at han heller vil holde rundt meg.... Vi har et veldig fysisk forhold ellers....vi koser mye og viser hverandre veldig mye kjærlighet og omtanke.....men han det virker som om all hans sex-lyst har forduftet... Vi er begge snart 30 år, og hva er dette? Jeg kan ikke ha det slik... Når jeg tar det opp med han, så sier han at jo, han vil jo gjerne ha sex med meg...men hvorfor går det da et år eller to uten at han forsøker? Dette er veldig vondt for meg.......jeg ønsker ikke å gå fra han, for han er mitt livs største kjærlighet!!! Og problemet ligger ikke i at han har ereksjonsproblem, for det har han ikke. Noen som har opplevd noe lignende, eller som har noen råd?!? Jeg synes venninnene mine som har ivrige partnere er kjempeheldige!!! Skulle ønske min mann var sånn som "alle" andre menn... Jeg er så glad i han, og ønsker at han kan fortelle meg hva som er galt, men alt er supert, sier han... Men virker ikke dette litt rart? Jeg håper på svar, for ønsker ikke å ta dette opp med venninnene mine....

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo være at han ikke rekker å ta initiativ hvis du er ivrig. Kanskje du kan prøve å holde litt tilbake, og se om han tar initiativ etterhvert. Dessuten synes jeg 1-5 ganger om dagen i 4 år hørtes utrolig mye ut

:-). Tror det er vanskelig å holde en slik aktivitet over år, så jeg synes faktisk du er heldig som har opplevd det i 4 år.

 

Hvor mye sex som er normalt er kanskje individuelt. Men daglig tror jeg neppe de fleste har (gjennomsnittet altså).

 

Og du sier jo at dere er veldig fysisk og koser med hverandre ellers. Det lyder jo bra. Mye kjærlighet i det også.

 

Håper dere får løst problemet etterhvert.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo, vi har det jo fint. Nettopp derfor vil jeg ikke gå fra han!!!

Men jeg har forsøkt det du sier, å gi han tid til å ta initiativ. Og da har han ikke tatt initiativ på 2 ÅR...og det er veldig LENGE!!! Blir veldig lei meg altså....

Jeg forventer ikke at vi skal ha sex hele tiden som vi hadde i begynnelsen...sånn er det vel med de fleste.... men hadde jo vært greit om han forsøkte seg et par ganger i ÅRET....det er vel ikke mye å forlange? Jeg kan med sikkerhet si at han ikke har tatt initiativ de 2 siste årene....og det gjør vondt......

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Altså de få gangene vi har hatt sex de 2 siste årene, så er det jeg som har tatt initiativet..........for det har kanskje gått 7-8 mnd uten sex.....og da har jeg ikke ønsket å vente lenger........

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...