Gå til innhold

Så små mager mange har!!!


somm@r

Anbefalte innlegg

Jeg er i uke 12 og har fått stor mage. Har ikke lagt på meg noen kilo, men magen er diger i forhold til tidligere svangerskap. Når jeg går inn på våre album og ser på mager der, blir jeg sjokka. Jeg har jo like stor mage som de som er 28 uker og mer på vei. Jeg er ikke overvektig, hadde flat mage før jeg ble gravid.

Hvordan skal nå dette gå? Jeg synes magen er i veien allerede og den skal ikke bort før november! Kan bli heftig dette ja. Noen andre som er store? Begynnte med mammabukse i uke 7!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan jo kanskje være at du er lenger på vei enn du tror også? Og hvis du har født før er det jo vanlig å få stor mage tidligere enn førstegangsfødende...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fikk mage tidlig andre gang også ,men ikke så king size! Tenk hvordan jeg blir som høygravid....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hei hei!

Jeg er 25 uker på vei,og har kjempeliten mage!Er ganske høy da,men..

Venninna mi er 12 uker på vei,og har like stor mage som meg..hehe.Er ganske individuelt det der gitt..Kanskje jeg har stor plass inni magen siden jeg er så høy?

Sf målene er ihvertfall slik de skal være:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har større mage nå enn sist da jeg var 6 mnd`er på vei, er nå 17+2 ellerno(!?!). Men sist veide bare babyen 2780g når han kom ut, selv om gynekologen på UL i uke 19 sa babyen var stor og fin... På UL sist hadde jeg ikke (baby-)mage i det hele tatt =P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg må fortelle om en litt komisk situasjon som hendte meg i dag. Var sammen med en venninne og kikket på vogner, stellebord etc i en butikk. Kom i snakk med ekspeditøren, og hun spurte om jeg gikk på overtid...jeg er i uke 24+6.:-)Trodde hun hadde trening i å se gravide og evt typisk str på mage. Da fikk jeg en opplevelse av hvordan folk ser på meg utenifra.... Må jo bare le av det.:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kameraet vårt er ødelagt, så jeg kan ikke legge inn noe bilde, men alle rundt meg reagerer på den gedigne magen. De a bare ler når de hører når jeg har termin.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

 

Hei!

 

Hørtes veldig ut som meg dette!:)

Måtte kjøpe min første mammabukse i uke 8, og fortsatte å bli større og større.. Og lurte også på hvordan dette ville gå fremover.hehe!

Men fra uke 16 så stoppet det opp litt og har så vidt vokst siden da, og er nå 23 uker på vei..

 

Tror mange har det sånn.. Eser ut i begynnelsen, og så stopper det opp en stund.

Så det går nok sånn med deg også:)

 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...