Gå til innhold

baby rom

Anbefalte innlegg

Skrevet

hei

har dere pussset opp baby rommet? hvordan veggene ser ut? er det maling eller tappppppppppesering?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

seline på 2 år har rosa rom. hennes farge heter sorbe. :) eller så er det jo lettvint med lyse vegger. da står du fritt med farger siden. kan ha farger på møbler, gardiner og laper, bilder osv..

hvis du ikke vet kjønnet på barnet så er det jo dumt å male blått eller rosa.. ;)

Skrevet

Min søster malt rommet lyst, og malt figurer fra hundremeterskogen. Den ene vegen ble som et lite eventyr, og tema gikk igjen i gardiner og sengekant. Det ble et ordentlig fint rom.

Lykke til med malingne =)

Skrevet

Vi malte rommet lime grønnt og ahr luta furumøbler. Vi har bevist valgt å kjøpe bilder som ikke er typisk barnebilder.

Tak lampe fra Ikea med 3 forskjellige innsekter hvite gardiner med store afrikanske dyr i kraftige farger.

Bilteppe på gulvet, hadde bestemt oss for det uansett kjønn.

Vi synes vi har fått ett flott barneromm, selv om vi har kuttet ut alle barne bildene på veggen.

Skrevet

takk for svaret!

Skrevet

Pusset opp babyrommet i fjor vår, men da som gjesterom.

Vi malte det lys-beige, rundtomkring nå vil jeg nok sette massse bamser

og ha en morsom lampe eller to og gardiner-da er det samme hvolket kjønn man får :) Lykke til 20.mai

• 2 uker senere...
Skrevet

Vi skal ha en gutt, og han får nok 3 vegger med eggehvit, og en vegg med isblå (sånn ganske lys turkisblå). Også har vi kjøpt et abstrakt maleri av en lokal kunstner (det eneste maleriet vi eier..hihi) og det passer ingen andre steder enn på barnerommer..hihi.. Også blir det bilbaneteppe (fra europris, rasende billig) og to sånne pølser som man henger fra taket i lime og blå.. Disse fargene pluss fargen på veggen går igjen i maleriet.. Også blir det hvit sprinkelseng, hvit ammestol og hvit kommode.. :) Gleder meg sånn til å få det ferdig :)

Skrevet

Vill gärna tipsa om www.vipkids.se, en svensk sida som säljer möbler & inredning till barnrummet! Bara toppvarumärken och saker barn älskar! Lycka till!

Skrevet

Malte fargen i en nøytral lys grønnfarge (visste ikke da at det skulle bli en jente). Så kjøpte jeg stickaraounds med Peter Rabbit motiv som jeg klistret på veggene. Ble veldig fint synes jeg. Datteren min er veldig glad i motivene.

Det praktiske med dem er at de kan taes ned og klistres opp igjen et annet sted. Veldig reit når man leier og ikke kan lage permanente merker på vegger, men likevell vil ha et pent og koselig barnerom! Vi har kjøpt hus og skal flytte snart, så da kan jeg bare ta figurene ned og bruke dem på nytt på det nye rommet. Tenker hun blir glad for å få med seg de kjente figurene sine. Veldig praktisk!

Kjøpte mine Stickarounds på følgende nettside. Veldig greit og det er fri frakt. Koster under 200,- så man slipper toll også. Har bare sett Stickaroaunds ett sted her i Norge og da var det elendig utvalg. Kostet en del mer gjorde det også.

http://www.friezeframe.com/stickarounds/stikarounds.html

• 3 uker senere...
Skrevet

Er det virkelig sant at de ikke setter merker? Ikke LITT engang?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...